Geir Teigo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei! Nå er det på tide at alle igjen kjenner sin besøkelsestid og støtter opp om flyplassen vår! Vi er nødt til å få fjernet passasjertaket for å få en levedyktig flyplass! Gå inn på linken til Opprop under, og registrer deg akkurat som du gjorde når vi fikk endret åpningstidene i fjor! Sammen er vi dynamitt! ; ) OPPROP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signert! Håper dere lykkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signert! Håper dere lykkes, rygge er like langt unna som gardermoen for meg, og det å fly fra rygge er billigere. Så lykke til Rygge Sivile Lufthavn!! Grattis Rune!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Støtter det fullt ut Eneste flyplass i verden med passasjertak kansje SIGNERT Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signed! Ville vaert synd om Rygge/ENRY gikk ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 By the way: gratulerer med dagen Rune! OG btw: mange signaturer det begynner å komme inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Grattis med dagen Rune....håper dere får det til der nede....stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signert med glede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takker så mye for gratulasjonene Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Signert med HELE MITT HJERTE. Dette må jo bare ordne seg. Grattis fra meg og Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gratulerer med dagen fra meg og, Rune. Selv om det er litt på overtid (eller mertid?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.