Ivar Skaugstad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tok noen bilder under dagens avgang fra La Palma på kanariøyene. Foran meg lå en 6 timer og 40 min lang flytur i reting Bardufoss, men det er en annen historie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Flotte bilete Ivar! Flott steming og varme fargar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Utrolig flotte bilder Ivar, som alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Svær og breirævva 757 det der,men jeg liker 767 også :grin: Fine bilder,av en kraftig dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette må vær lillebroren til Madeira Funchal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nydelige bilder Ivar, vet ikke helt hva mer jeg kan si, utenom at det er nesten noe av beste jeg har sett på lang lang tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Herlig, Ivar! Håper turen til Bardufoss gikk som den skulle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 HUHU!! Her reiser nakkehårene seg. Vakkert Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Dette må vær lillebroren til Madeira Funchal? Det er nok det, men jeg må faktisk si at jeg liker denne flyplassen bedre, scenerymessig. I tillegg er jo mulighetene store da de andre øyene er noen stein kast unna. Takker for kommentarer gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Litt OT, men ser det opptil flere erfarne Long Haul VATSIM-flygere herinne nå. Tenkte primært å kanskje begynne litt å fly NAT evt. PTS over Nord-Polen over til Alaska fra Europa i FSX nå. Jeg har Level-D 767ER, men fps på denne er jeg ikke helt fornøyd med. Siste dagers alternativ PMDG MD-11 har jeg forstått har både ytelser og rekkevidde til å klare disse og tilsvarende turer uten problemer. Spørsmålet er, anbefaler dere meg å rive i PMDG MD'n også nå, spes. mtp. forhåpentligvis noe gunstigere fps. enn Level-D maskinen gir meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 15. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2008 Spørsmålet er, anbefaler dere meg å rive i PMDG MD'n også nå, spes. mtp. forhåpentligvis noe gunstigere fps. enn Level-D maskinen gir meg? Halvdan, MD11 er etter mitt syn det beste du kan få kjøpt for penger. Jeg har så å si nesten alle "long haul" payware flyene som finnes og MD11 er og blir den beste! Og til trådstarter; Jeg må si at dette er noe av det bedre jeg har sett av screenshots. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Takk skal du ha Reid. Da blir det nok å dra Visa'n og forsøk på å få til litt MD-flyging ila. kvelden. Glemte å nevne det i forrige post, men dette var noen utrolig flotte bilder Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.