Gå til innhold

Tåkete Gardermoen


Anbefalte innlegg

Under landing på ENGM i dag fikk jeg oppleve 450 meter sikt. Det resulterte selfølgelig med en CAT III autoland. Wilcoen klarte 270 ft per min noe som er helt greit. Sånn så det ut da jeg kom:

 

Norwegian20.jpg

Fint bilde:)

MEN må spørre:D Hvilket Real Wheater bruker du? Siden C* din måler -1. Noe som er real:P Jeg bruker FS METAR og der står det i metaren 0 grader men så viser det 3 grader i pmdg sin C* måler.?

FS9!:P

 

Tror jeg skal få meg Active sky hvis det er det du bruker:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAT III ILS Approach

 

Category III A - A precision instrument approach and landing with:

a) a decision height lower than 100 feet (30 m) above touchdown zone elevation, or no decision height; and

b) a runway visual range not less than 700 feet (210 m).

 

Category III B - A precision instrument approach and landing with:

a) a decision height lower than 50 feet (15 m) above touchdown zone elevation, or no decision height; and

b) a runway visual range less than 700 feet (210 m) but not less than 150 feet (46 m).

 

Category III C - A precision instrument approach and landing with no decision height and no runway visual range limitations. A Category III C system is capable of using an aircraft's autopilot to land the aircraft and can also provide guidance along the runway surface.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...