Paulo Fernandes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da har jeg begynt å fly med Wilco 737 jeg også. Min første vatsim tur med den blir vel i kveld eller i morgen tenker jeg. Her er litt bilder: Kommentarer settes pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flotte bilder som alltid Paulo, sitter her i litt narkose og morfinrus etter fjerning av mandler tidligere i dag å det her var flott medisin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vakkert once again Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Pent! Er dette Wilco sin 300? Vurderer og kjøpe den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fine bilder Wilco 737CL er ikke dum den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det er Wilco 737-300. Jeg syns den er konge Tar en smule mer FPS enn PMDG sin 737 men får mer FPS i denne 737en enn i PMDG 747, så det er ikke noe big deal. Og FL CHG funker ra i forhold til PMDGs som er litt rar. Også er det noen systemer og saker Wilco har simulert som ikke PMDG har, som f.eks IRS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Flotte bilder! Hvorfor ikke fly i Braathens colors? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Braathens har aldri hatt -300.. Det gleder meg at du har utvidet den virtuellle horisonten, Paulo Jeg får apoplektisk annfall hver gang jeg flyr PMDG, ettersom jeg flyr 95% Wilco 73CL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Braathens har aldri hatt -300.. Norwegian da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Braathens har aldri hatt -300.. korrekt, -400 og -505 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 De cockpitbildene dine var grådig pene! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fine bilder fra "Classic-kontoret" dette Paulo! Flyr den altfor sjelden selv. Bare jeg får fiksa LNAV bug'n så skal jeg ta den opp mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.