Georg Oftedal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei flightsim.no :-) Det er en god stund siden sist. Jeg har vært opptatt med studier i utlandet, har tatt CPL og en bachelorgrad. Jeg har en god del cockpitfilmer men har ikke fått nok til til å redigere dem, men har en del filmer som jeg tenkte å dele med flightsim.no, blant annet: 1. Norwegian B737-300 Stavanger – Berlin 2. Lufthansa A300-600 Frankfurt-Barcelona 3. Lufthansa A300-600 Barcelona-Frankfurt Vet ikke nøyaktig hvor store disse filene blir, men det skal ikke legges noen musikk eller lignende til dem denne gangen :-) Jeg søker etter en server hvor jeg kan laste dem opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei Georg, det var lenge siden.....hyggelig at du kommer innom igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det må vel noen som klarer å ordne dette. Det er cockpit filmer assa :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer som flyger Georg og velkommen tilbake! Hvor var det du tok trafikkflygerutdannelsen hen? Skal bli interessant å se cockpitfilmene når du får lastet dem opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Går det ikke an å høre med Dag da? Om å få laste opp på Flightsim.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 finnes det cockpitfilmer fra MD82 e.l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Georg har bl.a. en cockpitfilm fra en SAS MD82 fra Stavanger til København Jim. http://www.goftedal.com/engvideos.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Beklager at jeg har vært litt fraværende her, men har vært ute på en reise. Den første filmen jeg har tenkt å laste opp, Frankfurt – Barcelona blir delt i 2 filer: Departure og Arrival. Begge på ca 18 minutter (150 Mb). De andre har jeg ikke fått tid til å redigere, men tar det etter hvert . Den første filen er blitt lastet opp til denne serveren og blir ganske så snart lastet opp til flightsim.no: www.poltrans.no/diverse/Lufthansa_A300_Frankfurt-Barcelona_1.zip Filen er på ca 150 Mb (18 minutter). Kvaliteten er ikke den beste, og dette fordi et digital fotokamera (12 mpx) var brukt og ikke et ordentlig videokamera. Dere vil se store deler av Frankfurt flyplass, takeoff og climb med moderate turbulenser. Den andre filen (landing i Barcelona) kommer i løpet av noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Takker og bukker,,helt nydelig md82 film,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Her kommer landingen i Barcelona: www.poltrans.no/diverse/Lufthansa_A300_Frankfurt-Barcelona_2.zip , ca 150 Mb og 19 minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takker og bukker' date=',helt nydelig md82 film,,,, [/quote'] Det er nok en A300-600 og ikke en MD82 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Han tenker nok på MD-82 filmen du har laget for lenge siden. Den ble henvist til litt lengre opp i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så litt turbulent ut under innflygingen og landingen i Barcelona der ja. Men flotte filmer syns jeg du har laget med fin og passe balanse med hovedvekt på det som skjer i cockpit/instrumenter, men også av og til noen glimt ut av vinduene (World Air Routes har mye å lære av deg der). Men hvor var det du tok flygerutdannelsen din Georg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tok du CPL i polen? Det må jo være høyaktuelt for kommende pilotspirer nå når Polen er medlem av EU. Hvis så er tilfelle, kunne du tenke deg å fortelle litt om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Tok CPL i USA, men deler i Polen. Har foreløpig valgt å ikke satse på pilotkarriere (finanskrise osv.) og har derfor tatt en Bachelor i Internasjonal Økonomi ved siden av CPL. Holder for tiden på med det første året av Master, skal til London neste år. Får se hva det blir til slutt, men føler dessverre at flybransjen har en langvarig resesjon i vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Da er en ny cockpitfilm klar: Norwegian Air Shuttle Boeing 737-300 Stavanger (SVG) - Berlin Schonefeld (SXF) Kan lastes ned fra www.poltrans.no/diverse/Norwegian733-SVGSXF.zip , ca 145 MB (9 minutter). Blir lastet opp på flightsim.no i løpet av kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Er det interesse for flere filmer ? Har blant annet filmet i cockpit: 1. Lufthansa Regional Bae146 Stavanger-Frankfurt 2. SAS Airbus Airbus A340 Copenhagen-Dubai 3. Emirates Boeing 777-300ER Dubai-London 4. Air Seychelles Boeing 767-300ER London LHR - Seychelles Mahe Tviler på at jeg får tid til å laste opp alle, men er det en spesifikk dere vil se ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En av de to første hadde vært bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvorfor ikke bare alle? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 1. Lufthansa Regional Bae146 Stavanger-Frankfurt 2. SAS Airbus Airbus A340 Copenhagen-Dubai 3. Emirates Boeing 777-300ER Dubai-London 4. Air Seychelles Boeing 767-300ER London LHR - Seychelles Mahe De to siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lufthansa Regional Bae146 Stavanger-Frankfurt this one please. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 4. Air Seychelles Boeing 767-300ER London LHR - Seychelles Mahe Denne Må du legge ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.