Anders Henriksen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Heisann alle Da skal Per Kristian Jensen ha sin checkout på Approach nå til søndag (21/9). Den blir holdt på Værnes (enva) mellom 18.00 og 20.00 lokal tid. Bodø kontroll og Værnes Tower vil også være online. Kom og fly så Per Kristian kan vise at han fortjener S3 ratingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Burde kansje fâ sittet litt ATC snart, har vaert en stund siden nâ! IVAO eller VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Får de som lurer: VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da er jeg enroute Palma de Mallorca-Værnes Lykke til PKJ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Takk Takk sitter på TWR nå og finpusser litt før utsjekken HUSK det er kl 18:00 at utjskken starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I`ll be there:) (Hvis Portene funker) Har nemlig problemer med at jeg ikke "connecter" til tårnet. Jeg kommer innpå Vatsim. men Ser ikke andre fly ellr jeg kan ikke snakke eller høre Tårnet.?? Bruker Router og det er probelemet en eller annen plass i portene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Virker jo som dette gikk fryktelig bra! Veldig god flyt i trafikken!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vi gratulerer Per-Kristian med approach rating. Du gjorde en god jobb i kveld ----- Eksaminator Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer PK. Fikk ikke så mye service før du forsvant,men det som jeg fikk er jeg fornøyd med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 veldig bra gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.