Gå til innhold

Da er vi i gang!!


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Någon som vet vad priset kommer att ligga på en komplett flygutbildning?

Jeg drister meg frempå med et svar. Siste semesteravgift jeg betalte på UiO var vel 650kr. En bachelor går over seks semestre så da skulle totalen bli 3900,-kr med mindre det blir en justering av avgiften. I tillegg kommer selvfølgelig bokostnader og utgifter til bøker osv. Normalt betaler jeg mellom 3000 og 6000 kroner for bøker per semester.

 

Mvh

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir opptak hvert år ja. De holder på å planlegge neste års opptak nå så detaljene har ikke kommet ut enda. Men det kommer ihvertfall til å skje tideligere på året enn det var for oss. De kommer også sannsynelig til å ta med flere enn de 60 vi hadde til seleksjonstester neste år. Det var en del som ikke besto testene og de ønsker å intervjue flere.

 

Vi søkte via UiT sitt eget søknadsvev, men hva det blir neste år vites ikke enda.

 

Info her:

http://uit.no/matnat/luftfartsfag/1?SubjectId=1&From=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...