Gå til innhold

Real med-medlem i Bergen?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei og hopp med medlemmer!

 

Den 19 Sept har jeg fått en forespørsel om å fly LN-NKF over fjellet, med destinasjon for Bergen. Retur er satt til den 21 Sept.

 

I den anledning lurte jeg på om det var noen med-medlemmer her på forumet som er gjestfrie og vennlige nok til å slippe en ivrig pilot innomhus for helgen? Hadde vært utrolig gøy å få treffe en del av folket på andre siden av fjellet som deler samme hobby og engasjement, kanskje vi får til ett peppestreff eller noe i den duren også?

 

Jeg vil selvfølgelig dekke de utgifter jeg selv spiser, drikker for osv, money is not a issue! Hvis du er jevnaldrende hadde det vært det beste, evt. eldre. Er også en fordel om du er aktiv innenfor luftsport. Hadde blitt litt snodig om jeg skulle tilbringe en helg sammen med en 11 åring og hans familie om dere forstår? :grin:

 

Alle henvendelser taes imot med stort hjerte! Jeg stiller selvfølgelig LN-NKF til disposisjon for den som måtte ønske det! :)

 

Hvis noen skulle lure på hvordan jeg ser ut, til høyre i bildet ser dere den gale trønderen som er innflytter på østlandet! :grin:

 

mgroros.jpg

 

Og transportmiddelet vårt, flunkende nytt C172. (Dog i andre farger og norsk registering nå.)

NyttFlySM.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil selvfølgelig dekke de utgifter jeg selv spiser, drikker for osv, money is not a issue! Hvis du er jevnaldrende hadde det vært det beste, evt. eldre. Er også en fordel om du er aktiv innenfor luftsport. Hadde blitt litt snodig om jeg skulle tilbringe en helg sammen med en 11 åring og hans familie om dere forstår? grin

 

100% diskresjon og renslighet :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattingen gikk i vasken, så da blir det kun en bringetur (evt. hentetur).

 

Vi vil uansett forsøke å ta turen til Bergen i morgen fredag, regner med å være der på ettermiddagen, mellom 16-18 en gang. Dog, så fram til at værmeldingen IKKE slår til! :eek:

 

Hvis det ikke blir tur til Bergen i morgen, er det mulig det blir hentetur på søndag istedet.

 

Det hadde uansett vært hyggelig om noen ønsket å komme ut på Flestland for å hilse på hvis vi skulle dukke opp. Send meg gjerne en PM med ditt nr. evt. ring meg så kan vi slå av en prat før turen går tilbake til Notodden.

 

Og HVIS noen skulle ønske det, så har vi jo ett ledig høyresete på strekningen Flesland - Notodden i morgen ettermiddag. Prisen lyder på den nette sum av 200,- resten dekker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forbanna sjøen! :grin:

 

Ble ikke noen vidde-kryssing i dag grunnet lavt skydekke og dårlige værforhold i Bergen.

 

Vi gjør forøvrig ett nytt forsøk i morgen tidlig da prognosene er litt snillere enn i dag. For de av dere jeg har vært i kontakt med, jeg skal holde dere oppdatert om når jeg evt. skulle dukke opp. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavt skydekke og dårlige værforhold i Bergen.

 

Må være en første gang for alt ;). Ja, send meg en melding om du drar i morgen tidlig. Jeg vet ikke hvordan planene mine for dagen er, men sannsynligvis har jeg mulighet til å møte deg.

 

Siden det ikke er jeg som fly i dag så må jeg si at jeg har savnet Bergensk høstvær, er 3 år siden sist jeg fikk det med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en endring i planene. Vi sendte folket som skulle flys med natt-toget. Dette vil med andre ord medføre at evt. tur gjennomføres på søndag i form av "hente oppdrag". :grin:

 

Det betyr at jeg har ett ledig sete på strekningen Notodden - Bergen om det skulle være av interesse (200,-). Hjemtransport må man evt. orde med selv.

 

I'll get back when I've got some more news. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...