Gå til innhold

Bushflyvning i Nord Norge.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Med Carenados Cessna Stationair og Gunnars flotte, norske repaints var det igjen fristende å påta seg oppdrag i skog og mark. Og man behøver ikke oppsøke Alaska for å finne utfordringer i naturskjønne omgivelser. Hele Norge er en drøm for bushpiloter og dagens tur gikk fra Per Johansens oppdaterte Sørkjosen-scenery og til en hyttebygger uti Heitistan.

nn1.jpg

nn2.jpg

[ nn4.jpg

nn5.jpg

nn6.jpg

[ nn9.jpg

nn10.jpg

nn11.jpg

nn12.jpg

nn14.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Heiheeeei, takk skal dere ha :D . Velåbra med finværsflyvning, det blir vel andre boller når høststormene

setter inn :grin: .

 

Ser ut til at eg kanskje skal ta Beaver'n min og hoppe over Beringstredet og ein tolv-femten hopp til over Sibir og komma meg heim og ta opp konkurransen med deg...

 

he he, kom igjen Torstein, jeg kan fly inn depot med noen kilometers mellomrom, så har du litt suppe til turen :grin: .

 

Ditt neste oppdrag er å fly fem kasser med pils inn til fiskecampen min i Beiarn.

 

.... :grin: når DU bestiller drikkevarer, er det best jeg bruker Stratocruisern, den skulle ha plass nok til pils for ei helg eller to :grin: . Verre blir det å lande på sandbanken din, må nok bruke hele Beiardalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...