Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2008 Med Carenados Cessna Stationair og Gunnars flotte, norske repaints var det igjen fristende å påta seg oppdrag i skog og mark. Og man behøver ikke oppsøke Alaska for å finne utfordringer i naturskjønne omgivelser. Hele Norge er en drøm for bushpiloter og dagens tur gikk fra Per Johansens oppdaterte Sørkjosen-scenery og til en hyttebygger uti Heitistan. [ [ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Helt enig, moderlandet byr på store og spennende utfordringer. Navigasjon (vfr) i fjellheimen kan være en utfordring. Som vanlig leverer du kvalitet. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvem trenger Alaska for å drive Bushflyging??!.... :grin: 206'en er ypperlig til denne typen flyging. Er vel ingen hemmelighet at dette er en av mine favorittmaskiner :cool: Etterhvert så blir en del av disse paintene lastet opp til flightsim.no biblioteket. Flott presentert Ernst! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Flotte bilete Ernst. Ser ut til at eg kanskje skal ta Beaver'n min og hoppe over Beringstredet og ein tolv-femten hopp til over Sibir og komma meg heim og ta opp konkurransen med deg... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Inn i h*******! For en realisme i bildene dine! Ditt neste oppdrag er å fly fem kasser med pils inn til fiskecampen min i Beiarn. Stripa er ei "øyr" på ca 150 m bestående av sand og grus.Ved siden av ligger det ei Hobby Prestige720 med en øltørst kar på trappa!Tar du utfordringa?! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2008 Heiheeeei, takk skal dere ha . Velåbra med finværsflyvning, det blir vel andre boller når høststormene setter inn :grin: . Ser ut til at eg kanskje skal ta Beaver'n min og hoppe over Beringstredet og ein tolv-femten hopp til over Sibir og komma meg heim og ta opp konkurransen med deg... he he, kom igjen Torstein, jeg kan fly inn depot med noen kilometers mellomrom, så har du litt suppe til turen :grin: . Ditt neste oppdrag er å fly fem kasser med pils inn til fiskecampen min i Beiarn. .... :grin: når DU bestiller drikkevarer, er det best jeg bruker Stratocruisern, den skulle ha plass nok til pils for ei helg eller to :grin: . Verre blir det å lande på sandbanken din, må nok bruke hele Beiardalen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fantastiske bilder Ernst Det er rett og slett noe med bilde seriene dine som får alt til å se så ekte og realistisk ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Joda - vill og vakker natur har vi mye av. Og da kan man vel pynte den med litt «spreke» painter..... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hehe mykje flott her ja. Ja gjer du det Ernst. Treng fuel med ca 500NM mellomrom. Gunnar: Skal me starte "Bjørnefjord Air"? Og ta opp konkuransen med denne galne nissen? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gunnar: Skal me starte "Bjørnefjord Air"? Og ta opp konkuransen med denne galne nissen? hehe :grin: :grin: :grin: ! Flyr du i FSX nå Torstein, eller er du fortsatt låst til FS9? Har veldig lyst å danne både Bush og Warbird Multiplayer gruppe i FSX........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Flotte bilder!... hmmm.. dette gir meg lyst til og kompilere noen missions til FSX for litt flyging oppi nord Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Eg nyttar nok FS9 foreløpig. Men er nok ikkje umogleg at eg snusar litt på FSX også snart. Må berre få tid til det hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nydelige bilder som vanlig Ernst Flotte bilder!... hmmm.. dette gir meg lyst til og kompilere noen missions til FSX for litt flyging oppi nord Freddy * sikle * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Pokker ta dæ Ernst. Trudde virkelig at du ettervert skulle bli snill gutt nå. Du vet jo så inderlig godt hvordan jeg sliter her nede i sør etter fire tørrlagte mnd for siming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2008 Uffamei, trasig å være tørrlagt så lenge Steinar, men innimellom alt slitet så har jeg inntrykk av at du stortrives midt i fly-spotternes kjerneområde :grin: . Og kjenner jeg deg rett, så har du snart et knippe med blinkskudd å vise forumet :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.