Gå til innhold

GIGANTEN


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Siste tilvekst i "Vestfjord Air". Når oljeboringen starter utenfor Lofoten, er det best å være forberedt på økende transportbehov, og da må man satse STORT. Ligger i forhandlinger med ordføreren på Røst, om å forlenge flyplassen der ute. Han mener det er lettere å få til en fastlandsforbindelse......!? Vel vel,

her er noen sjåtts fra en prøvetur mellom Bardufoss og Tromsø. Hadde ikke råd til mer drivstoff, så kjerra står parkert der oppe i påvente av oppdrag.

gig1.jpg

gig2.jpg

gig3.jpg

gig4.jpg

gig5.jpg

gig6.jpg

gig7.jpg

gig8.jpg

gig9.jpg

 

Forresten, flyet er fra A2A og er et eventyr å drasse omkring med. Bare motorlyden er verdt hele pakka, og ønsker man realisme utenom det vanlige, kan man også koble til "Accusim", som er fullpakket med artige overraskelser! Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy med sim-flyvning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go dagen,

 

For et fly! Var vel ingen overraskelse at det var du som kom med disse bildene... Ser at det har kommet noen usaf c-97 painter til den også, blir nok en stratocruiser på meg snart også.

 

Når det gjelder fasongen på flyet så er det et resultat av Apollo prosjektet. NASA trengte fly til å frakte deler til den enorme saturn V raketten.... Mener at NASA fortsatt har et par av de (dog den enda større modellen med turboprop motorer)

 

Mvh

Jens-Ole (som har vært opptatt den siste mnd.... godt å fly fs igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker folkens, det er nok som Jens-Ole sier, en spesialkonstruksjon bestilt av NASA, populært kalt for "gravid Guppy" :grin:.

 

Men om hun er stor og stygg, så beveger hun seg fabtastisk! Og så langt er dette den desidert beste lydkvaliteten jeg har hørt, samt beste propellsimulering jeg har sett. I det hele tatt, Stratocruiser`n i alle varianter er det råeste jeg har opplevd i FSX ( jada, jeg har også LevelD 767), og det gir en helt spesiell "feeling" å svette med alle motorinnstillingene!!!

 

Neste fly i serien "Accusim" er P-47, ....det blir en tøff høst for oss warbirdfrelste :D:D:D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ernst! Hvordan opplever du FS ytelsen med Stratocruiseren?

 

Frames er omtrent som i A2A B-17, men denne lastes opp raskere.

B-17 er treg å "få i gang", men er en drøm i lufta.

Stratocruiser har prosedyrer og muligheter så det holder, men er forbausende lett for CPU. Og du skulle hørt på lyden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...