Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2008 Siste tilvekst i "Vestfjord Air". Når oljeboringen starter utenfor Lofoten, er det best å være forberedt på økende transportbehov, og da må man satse STORT. Ligger i forhandlinger med ordføreren på Røst, om å forlenge flyplassen der ute. Han mener det er lettere å få til en fastlandsforbindelse......!? Vel vel, her er noen sjåtts fra en prøvetur mellom Bardufoss og Tromsø. Hadde ikke råd til mer drivstoff, så kjerra står parkert der oppe i påvente av oppdrag. Forresten, flyet er fra A2A og er et eventyr å drasse omkring med. Bare motorlyden er verdt hele pakka, og ønsker man realisme utenom det vanlige, kan man også koble til "Accusim", som er fullpakket med artige overraskelser! Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy med sim-flyvning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fine bilder av ett stort fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nice shots!! Kan ikke for det ...må bare si det...ligner på en hybrid av en zeppeliner og ett fly.Klarte ikke ingeniøren g bestemme seg for hva han ville bygge?? :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dette er vel forgjengaren til Airbus sin "blåkval"? Her er det satsa meir på nytteverdi enn på design :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Go dagen, For et fly! Var vel ingen overraskelse at det var du som kom med disse bildene... Ser at det har kommet noen usaf c-97 painter til den også, blir nok en stratocruiser på meg snart også. Når det gjelder fasongen på flyet så er det et resultat av Apollo prosjektet. NASA trengte fly til å frakte deler til den enorme saturn V raketten.... Mener at NASA fortsatt har et par av de (dog den enda større modellen med turboprop motorer) Mvh Jens-Ole (som har vært opptatt den siste mnd.... godt å fly fs igjen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ernst...visste ikkje at du likte så store damer :grin: Merkeleg konstruksjon dette her hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Flotte bilder av et flott fly! Det første jeg tenker når jeg ser det er "oppblåst Beluga" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2008 Takker folkens, det er nok som Jens-Ole sier, en spesialkonstruksjon bestilt av NASA, populært kalt for "gravid Guppy" :grin:. Men om hun er stor og stygg, så beveger hun seg fabtastisk! Og så langt er dette den desidert beste lydkvaliteten jeg har hørt, samt beste propellsimulering jeg har sett. I det hele tatt, Stratocruiser`n i alle varianter er det råeste jeg har opplevd i FSX ( jada, jeg har også LevelD 767), og det gir en helt spesiell "feeling" å svette med alle motorinnstillingene!!! Neste fly i serien "Accusim" er P-47, ....det blir en tøff høst for oss warbirdfrelste . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 He, he............litt pondus på den ja :grin: Fin presentasjon Ernst! Hvordan opplever du FS ytelsen med Stratocruiseren? Regner med at også denne skal i hangaren hos meg. Alt med propell må jo testes!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2008 Ernst! Hvordan opplever du FS ytelsen med Stratocruiseren? Frames er omtrent som i A2A B-17, men denne lastes opp raskere. B-17 er treg å "få i gang", men er en drøm i lufta. Stratocruiser har prosedyrer og muligheter så det holder, men er forbausende lett for CPU. Og du skulle hørt på lyden!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.