Bjørn J. Jensen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når vi satt i klasserommet i går kom det en drone (tror jeg) og tok en low-pass mellom hangaren vår og tårnet på som ligger 200m unna.. Den hadde jet-motor. Så bare baken på den, men den så omtrent sånn ut: Vet at Norge har slike, men åssen ser dem egentlig ut? Noen som vet noe om dem bl. a spesifikasjoner? Sannsynligvis satt han som styrte den oppe på et fjell rundt her, eller så var han like ved.. Ikke vet jeg.. :confused: Jeg fikk sett en gammel drone når jeg var på materiallære-kurs på Kjevik, men denne var kræsja og uten motor. Ble fortalt at den hadde hatt en stor wankel motor..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Slik en du tenker på? BIlde fra Mil Eller en slik en? Vet ikke jeg Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Njaei.. Den hadde halevingen oppe.. Og den hadde jet-motor :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Jeg kan si med 110% sikkerhet at det ikke var en F-104 Starfighter :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, den var god;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Men fra spøk til alvor. Jeg lurer helt enkelt på hva det kan være. Er ikke nødvendigvis en drone eller en F-104. Det sa et svoosj så ble det et sabla styr i klassen siden alle skulle til vinduet og fikk bare sett bakdelen på "saken".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bare vill gjetting, men det var ikke denne da? Tviler vel litt på at de brått fløy en tur til Bardufoss med den, men mer sannsynlig enn en Starfighter i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Trudde ikke LN-ADA svoisja forbi oppi der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vet at Sverige er her oppe med SK60 da... Kan ikke være det du har sett? Bild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det hørtes mest fornuftig ut til nå ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Norge har vel bare to dronetyper. Dronetjenesten Om flyet hadde turbin, var det ikke en drone, tror heller på at det var et ekte fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Norge har nok ingen droner med jetmotor. Men de har typen MATS-C(forvokst modellfly av norsk design) samt typen Banshee fra Meggitt Defences Hilsen tidligere droneflyger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.