Gå til innhold

Joda, denne duger...


Anbefalte innlegg

Vi snakker om Sky Unlimited B-17G Flying Fortress for FSX, som ble sluppet forleden. Det er veldig mange fine detaljer i denne. Alle kanontårn kan roters og avfyres. Bombelasten kan droppes. Pilotene er aktive - det er liv i cockpit. :grin: Utvendig er denne fullt på høyde med A2A modellen - synes faktisk at den er litt bedre modellert. Som Ernst nevnte, så har lyden fått endel pes (ikke uten grunn) :blush: Jeg har byttet ut soundpakken med lyden fra A2A maskinen (selv om denne ikke fungerer helt som den skal hos meg). Vil tro at dette gjorde susen. VC er hakket under A2A Fortressen - men absolutt tilfredstillende.

 

Propfilene (spinning prop) er mye mer troverdige i FSX enn A2A.

Så er det vel en kjennsgjerning at jeg aldri har likt «diskos» prop'ene som kommer med flere av WoP produktene

 

Framerate er en overraskelse - jeg hadde til tider opp i 70 FPS!!! (og da står det meste på fullt hos meg) :cool: Så er også denne modellert med tanke på maskiner som sliter litt i FSX.

 

Alt i alt er jeg meget fornøyd med dette kjøpet :grin:

FS Cast B-17

 

b170.jpg

 

Testskyting...

b171.jpg

 

«Bombs released»...

b172.jpg

 

«Bombs away»....

b173.jpg

 

b174.jpg

 

b1710.jpg

 

b175.jpg

 

b176.jpg

 

b177.jpg

 

b178.jpg

 

b179.jpg

 

b1711.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for informativt review Gunnar! Nå ble jeg straks mer nysgjerrig på denne dama. Jeg er jo kjempefornøyd med A2A sin, men er enig i at propfilene kunne ha vært bedre. På denne ser det en anelse bedre ut, og resten av kroppen er heller ikke så borte vekk. Skal tenke litt mer på SU, hadde jo vært artig om vi klarte å få liv i "warbirdgruppa" igjen, og da kunne det passe med MP med B-17 :D .

 

Og når jeg ser disse flotte bildene, er det mye som tyder på at du har fått skikkelig fart på FSX?? Eller mekker du fortsatt mest i FS9 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og takk for fine tilbakemeldinger. Så langt synes jeg at denne har vært en positiv overraskelse. Med alle funksjonene blir det ganske morsomt å fly den.

 

hadde jo vært artig om vi klarte å få liv i "warbirdgruppa" igjen

 

...definitivt Ernst, og denne er også laget med tanke på multiplayer og god fps hos den enkelte. BTW......er det noen som har testet multiplayer i FSX?... :grin:

 

 

Og når jeg ser disse flotte bildene, er det mye som tyder på at du har fått skikkelig fart på FSX?? Eller mekker du fortsatt mest i FS9 ?

 

 

...joda, jeg flyr FSX/FS9 like mye. Synest spesiellt at siste oppdatering til FEX satte skikkelig fart i simulatoren (og det uten tap av fps). Derfor er nok yndlingsmotivene mine en solid cumulus bakgrunn... Sliter fortsatt litt med blurries i bakketeksturene i FSX (fra tid til annen). Det kan jo ha mange årsaker - bl.a en litt svak quad prosessor på 2.4 GHz. :blush:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

BTW......er det noen som har testet multiplayer i FSX?...

 

Jada, jeg har flydd mye MP i FSX, og var kjempehappy lenge, men det var første året og få her til lands hadde våget å ta steget over i den nye verden :/ .

Fløy mye med "fremmede" forum, og fant mange morsomme miljøer med aktive piloter og flytårn. Hadde supermyk frps og nesten ikke lagg, så det var en fryd i forhold til FS9. - Nå er det nesten umulig å logge seg på tilfeldig, og de fleste miljøer krever medlemskap. Det er blitt veldig profft, og man bør fly med "TeamSpeak", full flightplan og realistiske prosedyrer. Veldig bra for de mest seriøse, men fryktelig tidkrevende og ikke så lett å ta tilfeldige turer.

 

Men det er noen megabra servere "der ute", så hvis vi får i gang ei passelig "warbirdgruppe", er det gode muligheter for heftige flyturer :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for info' date=' Ernst! :grin:

Da får vi prøve å samle en gruppe - og så trenger i allefall jeg en innføring i multiplayer for FSX..... :grin:

[/quote']

 

Flotte bilder!

Lurer nesten som jeg må innstallere WOP B-17 igjen :)

Online ja.VATSIM! :)

 

Mer morro kan man ikke få.

Når jeg ikke flyr min PSS Boeing 757,så flyr jeg min WOP Mustang,IFR og VFR.

Har man fsnavigator,er IFR flyging mulig.

 

Har ofte ligget i FL300++ med mustangen,og hatt en Ground speed på 360 knts i cruice!

 

Man kommer seg fort fram.

 

Ingen ting er så fett som og se contrailsene fra en mustang og en B-17 :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Enok!

 

Installasjonen er «tut og kjør», såfremt du er kjent med Flight1 sin måte å handle på. Dvs. du laster først ned en fil, som er installasjonsprogrammet. Så er det bare å fylle ut i rubrikkene, og vips så er modellen installert (automatikk mao). :grin:

 

Anbefaler dem som måtte ha A2A modellen om å benytte lydpakken fra denne.

Det svakeste punktet er nok lyden som medfølger....... :blush:

 

Ellers så er den meeeget fps vennlig! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...