Stian Rolandsen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, Jeg tok noen shots av dette vakre flyet på Heathrow like etter ankomst fra Denver: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 PEEEENT! Ikke noe mer å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 vakkert! Veldig vakkert! Hva slags adon bruker du for å få alle de ground bilene på EGLL? freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2008 Sorry, men du poster i feil forum. Disse bildene skal være under "BILDER", og da fortrinnsvis under "BILDER ARKIV". Når DET er sagt, så er det ikke så stygge bilder. Slett ikke så stygt. Ja, det er nesten så jeg synes de er fine. Bortimot tykjefine. Hælsikke heller, dæm e jo egentlig jækli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 HAHA Ernst, Det er den rareste kommentaren jeg har sett på leeenge :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 dette er jo helt rått, men du har ikke noen i fra cockpit også ? steike lenge siden jeg har sett så flotte bilder fra simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 NICE Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Målløs!! Dette skal være under Bilder Arkiv! Helt utrolig Stian! :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Flotte bilder, Stian kommer nok noen repaints i fra oss til denne skjønne fuglen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Takker for komentarer. Truls P...Ikke la meg vente så alt for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.