Gå til innhold

Litt av hvert.....


Anbefalte innlegg

Dæven for noen bilder av to legandariske fly! Som alltid top notch bilder :)

 

Jeg har mekka meg master textures for realair spit ix'n og driver med flere norske painter. Først ut er noen etterkrigsmaskiner i rnoaf roundel (synes spiten ser tøff ut i norske merker). Satser på at det blir noen krigsmaskiner og, og da er Wing leader Rolf Arne Berg sin maskin først på lista.

 

Og Dakota painten er rett og slett nydelig!

 

Hvilket program bruker du til å generere vær? Jeg har fått meg FEX og skyene ser bra ut, men været er langt fra "like" bra. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer. :grin:

 

Jens-Ole:

Jeg benytter ikke noe spesiellt program for å generere vær.

Dakotaflighten er egentlig 2 flighter - det eneste jeg opplever underveis er at det skyer litt til. Det brygger alså ikke opp til tordenvær uten at jeg ber spesiellt om det. Ellers så setter jeg alltid weather settings manuellt (bruker altså skjelden forhåndslagret tema.....) :crazy:

 

Ser frem til norske versjoner av Spit'en - dette kan du til fingerspissene.... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...