Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ....og egentlig ikke noe mer enn FSX med oppdatering av FEX og nye skyer... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Flotte bilder, Gunnar! Skikkelig stemning på det siste der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dæven for noen bilder av to legandariske fly! Som alltid top notch bilder Jeg har mekka meg master textures for realair spit ix'n og driver med flere norske painter. Først ut er noen etterkrigsmaskiner i rnoaf roundel (synes spiten ser tøff ut i norske merker). Satser på at det blir noen krigsmaskiner og, og da er Wing leader Rolf Arne Berg sin maskin først på lista. Og Dakota painten er rett og slett nydelig! Hvilket program bruker du til å generere vær? Jeg har fått meg FEX og skyene ser bra ut, men været er langt fra "like" bra. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takker for kommentarer. :grin: Jens-Ole: Jeg benytter ikke noe spesiellt program for å generere vær. Dakotaflighten er egentlig 2 flighter - det eneste jeg opplever underveis er at det skyer litt til. Det brygger alså ikke opp til tordenvær uten at jeg ber spesiellt om det. Ellers så setter jeg alltid weather settings manuellt (bruker altså skjelden forhåndslagret tema.....) :crazy: Ser frem til norske versjoner av Spit'en - dette kan du til fingerspissene.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Flotte bilder Gunnar. Å se Flesland, og ikke minst Sotrabroa gir meg hjemlengsel :cry: :cry: (du må ikke gjøre slikt mot meg he he). BjøRn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kun en ting å si.Dette var nydelig.Klare og stemningsfulle bilder,men det er jo forsåvidt ikke noe nytt fra den kanten :)Likte også særlig det siste,var skikkelig stemningsfullt.Mer...mer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dødsbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Så var Dakotaen og Sotrabroen over til Island in the Sun(d) igjen bakgrunnsbilde på skjermen hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nydelige bilder! Du har en helt vannvittig grafikk! *Misunnelig* Likte det siste spesielt godt Byen e Bergen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjempe gode bilder, Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det siste var jo helt sykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gunnar, ka fly er dc3`en?? Flotte bilder btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Stian: DC-3'en er MAAM sin modell. Painten av BW L har jeg laget, og denne er tilgjengelig i AVSIM biblioteket og på MAAM sin side. Takker for fine kommentarer...... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Rønning Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Svært pent grafikk, likte bilde nr 2, se nesten ut som ekte foto! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. juli 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2008 Stilige bilder Gunnar, skyene har fått en fin realisme og troverdig volum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.