Gå til innhold

Norwegian rute DY770 ESSA-ENGM


Anbefalte innlegg

Måtte ta noen creens fra dagens første vatsim tur,med flyet jeg har begynnt og like og beherske? :grin:

Litt diverse fra ESSA-ENGM,med gode gamle Wilco 737-300.

 

På gate 13 Arlanda.

 

lnkklap8.jpg

 

Fra climb,på en SID jeg ikke har flydd før faktisk.

 

2cpitiw5.jpg

 

 

Cruise FL300

 

2cpit2cm8.jpg

 

Kjerra i cruise

 

lnkkl2vw7.jpg

 

Setter den ned på Rwy 19R.kiss landing iflg Fspassengers.

 

utenlnkklandingof5.jpg

 

Taxer til gate

 

utenlnkklanding2an2.jpg

 

På gate

 

utenlnkklandinggatego9.jpg

 

 

 

Summering,Jeg trodde aldri jeg skulle begynne og fly classic 737.men kjerra er en drøm og fly.Ikke mye negativt og si om denne,men jeg blir gal av lydene fra trimhjulet,og susinga i cocpit.

 

Er ikke vant med det bråket i 757 allefall :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fine bilder, av en fin maskin

 

Når det gjelder lyder og susing. Dette er en ARBEIDSMASKIN. Ikke slikt fisefint som en 757 eller 767. Her får du akkurat hva du ser, intet mer intet mindre. En arbeidsgamp..

 

Flyr en del PMDG737 om dagen. Det er en helt annen fugl og fly en Wilco sin 737 classic.. Må sies at jeg egentlig trives bedre i en classic en i en NG. Mer lyder, men også mer "back to basic" så og si..

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer.Tips om og fly denne bedre,taes imot også :grin:

Angående speeden,så lå jeg litt etter skjema.Og de fleste boeinger tåler vel mach 0.80. :)

 

Har opplevd at FMC ikke vil gi meg mach 0.80 feks,men har da satt det i panelet,ve d og deaktivere VNAV.I 757 kan man sette ny speed i panelet,men VNAV er fremdeles aktivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...