Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Måtte ta noen creens fra dagens første vatsim tur,med flyet jeg har begynnt og like og beherske? :grin: Litt diverse fra ESSA-ENGM,med gode gamle Wilco 737-300. På gate 13 Arlanda. Fra climb,på en SID jeg ikke har flydd før faktisk. Cruise FL300 Kjerra i cruise Setter den ned på Rwy 19R.kiss landing iflg Fspassengers. Taxer til gate På gate Summering,Jeg trodde aldri jeg skulle begynne og fly classic 737.men kjerra er en drøm og fly.Ikke mye negativt og si om denne,men jeg blir gal av lydene fra trimhjulet,og susinga i cocpit. Er ikke vant med det bråket i 757 allefall :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Fine bilder og flott reportasje. Jeg så deg på vroute mens du fløy:) Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Fine bilder! Litt AA hadde vært bra! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Flotte bilder Lars-Petter! Virkelig godt å se igjen den gode gamle traveren som så mange har tilbragdt en del timer bak spakene på. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hei Fine bilder, av en fin maskin Når det gjelder lyder og susing. Dette er en ARBEIDSMASKIN. Ikke slikt fisefint som en 757 eller 767. Her får du akkurat hva du ser, intet mer intet mindre. En arbeidsgamp.. Flyr en del PMDG737 om dagen. Det er en helt annen fugl og fly en Wilco sin 737 classic.. Må sies at jeg egentlig trives bedre i en classic en i en NG. Mer lyder, men også mer "back to basic" så og si.. Oddvar Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Flotte bilder, men cruising mach .801 med en 737? Huff huff;) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Takk for hyggelige kommentarer.Tips om og fly denne bedre,taes imot også :grin: Angående speeden,så lå jeg litt etter skjema.Og de fleste boeinger tåler vel mach 0.80. Har opplevd at FMC ikke vil gi meg mach 0.80 feks,men har da satt det i panelet,ve d og deaktivere VNAV.I 757 kan man sette ny speed i panelet,men VNAV er fremdeles aktivert. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Fine Bilder, men jeg synes at modellen ser litt skrøpelig :Crazy Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Fine Bilder' date=' men jeg synes at modellen ser litt skrøpelig :Crazy [/quote'] Det kan være så,Men systemene er 100% perfekte,i allefall det jeg har fått med meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.