Gå til innhold

Gardermoen - Keflavik | Icelandair 757-200W


Anbefalte innlegg

Etter nylig formatering måtte først vatsim tur flys. Med meg fikk jeg Kim Jørgen Brenna for å holde meg med selskap der oppe. Turen gikk fra Gardermoen og opp til Keflavik på Island. Turen ble selfølgelig fløyet med Icelandair sin flotte 757-200 med winglets! Her er bildene:

 

1-2.jpg

Forlater Oslo i rundt 22:30-tiden

 

2-2.jpg

Etter knapp halvtimen i luften passeres Vestlandets hovedstad, Bergen og havaristedet til Helitrans sin Merlin

 

3-2.jpg

Vi forlater norskekysten og krysser nordsjøen mot Iceland. På veien passeres Færøyene og Shetlandsøyene

 

4-2.jpg

Etter rundt 1t og 50 minutter er vi over Islands bakke!

 

5-2.jpg

Her har jeg kommet på finale til bane 29! Kim Jørgen har her akkurat startet å taxe av active runway og det var i siste liten... ;)

 

6-2.jpg

Så var det bare å takse til gate 7 og starte avboarding

 

7-1.jpg

 

På vegne av Kaptein Kim Jørgen Brenna, Kaptein Thomas Hjelset og Icelandair, takker for turen idag og håper bildene smakte!

 

 

VATAWARE RAPPORT AV FLIGHTEN: http://vataware.com/flight.cfm?id=1580142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

1. Er det forresten "Svandis" du fløy med?

2. Hvilket vann bruker du?

3. Hvilket scenery er det for Keflavik?

 

1. Selvfølgelig er det Svandis ;)

8-3.jpg

 

2. Vannet jeg bruker er vannfilene man finner i Cielosim sitt "Flight Enhancer" Synes det er veldig flott selv ;)

 

3. Sceneryet for Keflavik er et enkelt freeware scenery som finnes på avsim med filnavnet "kef04v3.1.zip"

 

Takk for kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...