Thomas Hjelset Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Etter nylig formatering måtte først vatsim tur flys. Med meg fikk jeg Kim Jørgen Brenna for å holde meg med selskap der oppe. Turen gikk fra Gardermoen og opp til Keflavik på Island. Turen ble selfølgelig fløyet med Icelandair sin flotte 757-200 med winglets! Her er bildene: Forlater Oslo i rundt 22:30-tiden Etter knapp halvtimen i luften passeres Vestlandets hovedstad, Bergen og havaristedet til Helitrans sin Merlin Vi forlater norskekysten og krysser nordsjøen mot Iceland. På veien passeres Færøyene og Shetlandsøyene Etter rundt 1t og 50 minutter er vi over Islands bakke! Her har jeg kommet på finale til bane 29! Kim Jørgen har her akkurat startet å taxe av active runway og det var i siste liten... Så var det bare å takse til gate 7 og starte avboarding På vegne av Kaptein Kim Jørgen Brenna, Kaptein Thomas Hjelset og Icelandair, takker for turen idag og håper bildene smakte! VATAWARE RAPPORT AV FLIGHTEN: http://vataware.com/flight.cfm?id=1580142 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Flott bildeserie å våkne til på Lørdags morgen. Har to kjappe spørsmål: Hvilket vann bruker du? Syntes det så ut som det er verdt en test... Og... Hvilket scenery er det for Keflavik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sikkert det sceneryet som man alster ned her i filbiblioteket. Flotte bilder Skulle gjerna hatt dem litt større men.. Er det forresten "Svandis" du fløy med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 me like...alot :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 1. Er det forresten "Svandis" du fløy med? 2. Hvilket vann bruker du? 3. Hvilket scenery er det for Keflavik? 1. Selvfølgelig er det Svandis 2. Vannet jeg bruker er vannfilene man finner i Cielosim sitt "Flight Enhancer" Synes det er veldig flott selv 3. Sceneryet for Keflavik er et enkelt freeware scenery som finnes på avsim med filnavnet "kef04v3.1.zip" Takk for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Flotte bilder, hvordan er det å fly VFR hos deg, så ut som det var gode muligheter for noen "opplevelser" sånn sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kjempe fine bilder Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er dette PSS 757? Funker denne til FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 FINE BILDER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.