Ole Helberg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Han her har gjort noe jeg lenge har gått å tenkt på... Nemmelig å få kjøpt en gammel flyskrott og plasert i hagen.... Film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde nesten ventet å se Bård og Vegard som programledere her, men dette var bare helt utrolig hva han har av flyrelaterte ting og x ant. cockpiter der hjemme! Får nesten lyst å ringe'n å høre om han har noe av dette til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Werner Folgerø Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hehe... tror jeg vet svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny Wahlvåg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har du prøvd eller? :grin: Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Werner Folgerø Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ja, har gjort noen bytte-handler med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 De panelene han hadde uten med og uten instrumenter innendørs hadde jo vært genialt for cockpitbyggere. Ser jo ut til at han har paneler for en del mer interessante fly enn 737 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Artig type, men seriøst. VGTV er dååååårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Han virket kjent... Min kjære nå avdøde onkel på min fars side var også en fyr som samlet på det meste. Dog ikke fly. Det gikk mest i båtmotorer, ja det meste som romlet og gikk... Og jeg tror han hadde en imponerende samling til slutt... Og det som var det rareste er at han fik det meste ti og gå også... *Sukk* savner faktisk gubben jeg... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Artig type' date=' men seriøst. VGTV er dååååårlig. [/quote'] haha, artig type ja kunne godt ha dratt på besøk til han. :grin: VGTV funker vell helt greit ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Reporterne er jo helt på trynet, at det går an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Snakka med naboen i går og sa jeg kunne tenkt med en 737 i hagen..... tror ikke han tok den helt. Han gikk rett i angrep på meg om alle søknadene jeg måtte skrive, forurensning, velforening osv....... :sleep: :sleep: He he det er ikke alle som har et lidenskaplig forhold til luftfart har jeg skjønnt...... men hvis den idioten skal sette opp et kaninbur eller noe, da skal jeg jagu ta igjen he he :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 737 = kaninbur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 737 = kaninbur? Jeg bor på bygda utenfor Hamar, og der har vi j.. store kaninbur :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.