Rolf Arne Beck Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tittel sier vel alt :grin: DS0RXNbgSTQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 He he. Jeg har sett den før og må vel bare si: En vanvittig rå bil og ett vanvittig rått fly. Kult filma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En rå film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det klippet der er like bra hver gang jeg ser det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg leste at Eurofighteren måtte ta throttle to idle i stupet ned, for ikke å bryte lydmuren, så man kan vel si at Bugattien rett og slett ble skameid! Bilens toppfart på 407kmt er jo musepiss for eurofighter, men det er likevel morsomt å se den knuse det ypperste av bilverdenen ned i gørra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ne_JQI3sEeg Her ser man hvor langt etter Bugattien faktisk lå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.