Gå til innhold

En HUGHES opplevelse !


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3333FF]Hughes H1-B Spesial [/color] var bygget for en eneste hensikt, å fly fortere enn noe annet landbasert fly på sin samtid. Hele konstruksjonen og flyets design er utelukkende basert på fart. Da Howard Hughes fløy det i 1935, var det enda vanlig med åpen cockpit og dobbeltdekkere, så denne skapningen må ha frembrakt gåsehud på de som overvar begivenheten.- Og gåsehud fikk jeg i mengder på min første prøvetur med denne modellen. Her har Aerosoft og Stefan Hoffmann truffet innertier, som sammen med RealAir sin Spitfire setter helt ny standard i FS-realisme! Greit nok finnes det mange store passasjerfly med avanserte systemer simulert med imponerende realisme, men den spesielle "feelingen" av å mestre et ekte fly ved hjelp av aerodynamiske kunnskaper, får man ikke ved å taste på en FMC. Jeg må helt tilbake til min første solo-flight i en gammel Piper Cherokee 140, for å finne tilsvarende begeistring som denne Hughes-modellen frembringer. Lyd, flyfeeling, frames, VC, rettåslett fantastisk.

 

hoo1.jpg

hoo2.jpg

hoo3.jpg

hoo4.jpg

hoo5.jpg

hoo6.jpg

hoo7.jpg

hoo8.jpg

hoo9.jpg

hoo10.jpg

hoo11.jpg

 

[color:#FF0000]ADVARSEL [/color] Dette er ikke noe leketøy. Dette er en avansert flymaskin, som trenger kjærlig omsorg i behandling av motor og propell, og som forlanger en pilot som vet hva han holder på med!!! :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hehe, takk for den Gunnar :grin: .

Joda den er uhyre detaljert, og det er tydelig at ambisjonsnivået til en god modell er skyhøyt over vanlig standard. Riktignok har jeg lett for å bli revet med i rein begeistring, men jeg ser i andre forum også at det er stor annerkjennelse til dette arbeidet. Nå flyr jeg stort sett BARE med VC og TrackIr4, og dette flyet er som skapt for denne kombinasjonen. Og så er det gøy med et fly som KREVER noe av piloten :cool: . Her nytter det ikke å gi på full guffe, og så forvente lettvint resultat.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens :D .

 

Regnet med at du så på The Aviator på TVNorge i går, hehe

 

......akkh nei, men jeg fløy H1-B til langt forbi midnatt :grin: , og så fikk jeg med meg "The Aviator" da den gikk på kino :D .

 

Dette var snadder for fyllesyke øyne!!

 

.....ja den Fokkers fyllesjuka :sick: , det er heldigvis ikke noe problem her i gården, man må være klinkende edru for å temme Hughes-udyret :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelig respons.

 

sjekk de detaljene på stjernemotoren, himmelsk! - alle disse detaljene er jo helt syke

 

Akkh ja, det er jo nesten et problem (?), denne modellen er så vannvittig bra, at alt annet jeg har av fly mister mye av glansen ( med unntak av RealAir Spitfire og A2A P-40 og B-17 ) :o .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte, flotte bilder av et farlig beist! :D

Aerosoft vet hva de driver med, og du vet hvordan du skal vise produkter fra deres beste side! :)

 

Forventer tilsvarende presentasjon når F-16 kommer ut i juni/juli :grin: (ja de har faktisk sagt at den kommer da). De begynte på djevelskapen mens FSX ennå bare kunne nåes på demo! Det begynner å bli en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...