Gå til innhold

Departing Gatwick


Anbefalte innlegg

Flotte bilder Paulo! Må egentlig si meg litt enig med Kai, men det skal du ha - du er suveren til å redigere! :D

 

Dere vet at Real Environment Xtreme som kommer til FSX snart gjør at skyene tilnærmet ser like bra ut? Med sollyset rundt kantene og så videre. Den pakken kommer virkelig til å vise hva FSX egentlig duger til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyet på det øverste bildet er vel ekte?? Ble skikkelig usikker nå ja. Ser ekte ut.

 

Paulo lager så bra bilder at det er vanskelig å se hva som er ekte og fs innimellom :)

 

Takk! Det er det jeg prøver å få til.

 

Og til Kai: Hvis du leste det jeg skrev så ser du at første bildet er helt uten noen ekte fotografi i seg, alt er rett fra simmen. Så sånn ser det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilderedigering Paul.

 

Men personlig er jeg ikke noe fan av at man tar inn ekte ting å putter det inn i ett FS bilde.

Amen! Det å mikse FS screenshots med ekte fotografier er for meg mere en hoppy i bilderedigering en FS. I utgangspunktet velger jeg derfor sjelden å kommentere screenshots som har vert gjenstand for så omfattende redigering som Paulo veldig ofte gjør. Er det FS, ja så er det FS, å da skal det ikke være innblanding av ekte foto i screenshots. Et nydelig eksempel på redigering av FS screenshots er den typen Ernst bruker. Han benytter en redigering som helt å holdent bevarer FS inntrykket uten innblanding av ekte foto. Hovedsaklig noe justering av kontrast, farge og sharpen for å fremheve selve flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder men må nok føye meg i rekken bak Kai og Steinar. Greit bildene er veldig fine, men enten er det fs eller så er det real :)

Skjønner ikke hvordan Kai og andre ikke kan like det du gjør' date='Paulo. Kjempebra editing av bildene. As good as it gets. Or so we taught :-) [/quote']

Smak og behag, kanskje?

Om jeg liker blå og du ikke liker blå skal du da ikke skjønne hvorfor jeg liker blå? :crazy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Dette her er bare helt knall :) Hvordan i Alle Dager for du til Heatbluren din ?

Den er helt ekstremt god :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow! Dette er helt sykt bra Paulo :grin: Synes det bare blir enda bedre når man har på ekte gress/skyer jeg. Og den heat-bluren på bilde nr. 2 er den beste jeg har sett noen gang!

 

Flott at du la merke til den! :grin: Heat bluren består av ca 3 Photoshop-layers som jeg har lagt litt forskjellige effekter på.

 

Takk for kommentarene folkens! Angående gress/skyer så kommer jeg ikke til å slutte å bruke det i bildene mine. Det er en måte å redigere på. Når "Real environment xtreme" kommer til FS9 da kanskje jeg slutter med skyer i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet var veldig bra! Den redigeringa der fungerer mye bedre enn å klippe inn elementer fra ekte bilder. :)

 

Bra bilderedigering Paul.

 

Men personlig er jeg ikke noe fan av at man tar inn ekte ting å putter det inn i ett FS bilde.

Amen! Det å mikse FS screenshots med ekte fotografier er for meg mere en hoppy i bilderedigering en FS. I utgangspunktet velger jeg derfor sjelden å kommentere screenshots som har vert gjenstand for så omfattende redigering som Paulo veldig ofte gjør. Er det FS' date=' ja så er det FS, å da skal det ikke være innblanding av ekte foto i screenshots. Et nydelig eksempel på redigering av FS screenshots er den typen Ernst bruker. Han benytter en redigering som helt å holdent bevarer FS inntrykket uten innblanding av ekte foto. Hovedsaklig noe justering av kontrast, farge og sharpen for å fremheve selve flyet. [/quote']

 

Enig med dere begge! Så fort man legger til elementer fra ekte bilder, er det ikke lenger et screenshot etter min mening... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...