Thomas Hjelset Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Heisann! Nå i natt fløy jeg Stavanger - Oslo med Kim Jørgen Brenna på vatsim... Synes stemningen ble bra gjennom flighten og knipset et lite bilde etter gatearrival! Enjoy! God natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Flott bilde Thomas. du må gjerne poste flere hvis du har noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Stilig knallbra grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wow! Knallbra grafikk og nydelig komposert bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Slike nattflighter håper jeg kun finner sted på Flightsim og ikke noe Norwegian begynner med i virkligheten. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Slike nattflighter håper jeg kun finner sted på Flightsim og ikke noe Norwegian begynner med i virkligheten. :crazy: Hehe.. fikk en heftig forsinkelse fra Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Hehe.. fikk en heftig forsinkelse fra Sola Å? Hvilken forsinkelse var det da? :grin: Fint bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Å? Hvilken forsinkelse var det da? :grin: Forsinkelsen bestod av bl.a pizza i ovnen, popcorn som kunne blitt kald, Cola som kunne bli varm og Hawaii Oslo/James Bond på TV... hehehe Hva mer kan jeg si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Å? Hvilken forsinkelse var det da? :grin: Forsinkelsen bestod av bl.a pizza i ovnen' date=' popcorn som kunne blitt kald, Cola som kunne bli varm og Hawaii Oslo/James Bond på TV... hehehe Hva mer kan jeg si... [/quote'] Litt av en forsinkelse det ja :grin: :grin: :grin: Når var planlagt avgangstid? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Det ble glemt Var vel i ca 8-tiden jeg og Kim begynte å planlegge en tur... men så startet spisingen og han fløy til Helsinki hehe.. så da kom vel forsinkelsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 ok, litt artig er det nå også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjempe bilder Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Å? Hvilken forsinkelse var det da? :grin: Forsinkelsen bestod av bl.a pizza i ovnen' date=' popcorn som kunne blitt kald, Cola som kunne bli varm og Hawaii Oslo/James Bond på TV... hehehe Hva mer kan jeg si... [/quote'] Blir vanskelig og finne delaykode for slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje like greit, må være nedtur for den stakkaren som skal tyde den koden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 MX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Å? Hvilken forsinkelse var det da? :grin: Forsinkelsen bestod av bl.a pizza i ovnen' date=' popcorn som kunne blitt kald, Cola som kunne bli varm og Hawaii Oslo/James Bond på TV... hehehe Hva mer kan jeg si... [/quote'] Blir vanskelig og finne delaykode for slikt. 007 Hadde blitt sene arbeidsdager om NAS skulle holdt på sånn ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Superfint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skjønt!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.