Gå til innhold

Tally Hooooo


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det gjelder selvsagt fremdeles Spitfire`rn. RealAir har gjort en fenomenal jobb med disse modellene, og når man flyr med TrackIr4 gir det en svimlende realisme-feeling i VC. Måten lyset og skyggene forandrer seg gir konstant hakeslepp, og den buldrende Merlin-motoren er så troverdig at hårene reiser seg på ryggen! Denne dama går i ekte spinn, og passer du ikke på kan man også tabbe seg kraftig med high speed stall. Sidevind eller for stor høyde på innflyvningen korrigeres elegant med sideglidning(!!!!!), noe RealAir fremdeles er alene om å mestre troverdig. Til å være så sykt detaljert er Spit`n forbausende snill med frames, og den er en sann nytelse å fly.

spit1.jpg

spit2.jpg

spit3.jpg

spit4.jpg

spit6.jpg

spit7.jpg

spit8.jpg

spit9.jpg

spit9b.jpg

spit11.jpg

spit10.jpg

spit12.jpg

Dette er fly som gir FSX en helt ny dimensjon. Jommen var Griffon-kjerra bra i FS9, men dette er en helt annen nytelse, og DET er ingen aprilspøk. Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Her er litt gromm lyd fra Rolf fløy på Hoksund...low and fast.....

 

:D ....dævven, det var balsam for ørene!! Ikke ofte man får så bra lydkvalitet på disse små filmsnuttene. Og det bekrefter hvor bra lydfilene er til RealAir sin Spitfire! Hadde også gleden av å se Rolf og den samme Spit`n boltre seg over Bodø på begynnelsen av nittitallet. Forøvrig i kamp mot Bf-109 :D . Det var et syn jeg aldri glemmer, og lyden sitter enda i veggene på enkelte Bodø-hus.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt gromm lyd fra Rolf fløy på Hoksund...low and fast.....

 

:D ....dævven' date=' det var balsam for ørene!! Ikke ofte man får så bra lydkvalitet på disse små filmsnuttene. Og det bekrefter hvor bra lydfilene er til RealAir sin Spitfire! Hadde også gleden av å se Rolf og den samme Spit`n boltre seg over Bodø på begynnelsen av nittitallet. Forøvrig i kamp mot Bf-109 :D . Det var et syn jeg aldri glemmer, og lyden sitter enda i veggene på enkelte Bodø-hus....... [/quote']

 

 

ÅÅÅ steike dette var rått!Noen som vet om det er denne spit`n som kommer på Kjeller 25 mai?.

 

Jeg vurderer sterkt om jeg skal ta turen nedover fra tr.heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Temaene som du refererer til i FEX finner jeg ikke i mitt oppsett.

Er det noe som jeg ikke har fått med meg - kanskje noe som kan lastes ned?.....

Er ellers online når FEX er åpnet - men det ser ikke ut som om det dukker opp nye tema muligheter.......

 

.....Joda Gunnar, du kan laste ned haugevis med temaer, både skyer, hav og luft.

Hele oppsettet jeg bruker er lastet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...