Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. april 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. april 2008 Det gjelder selvsagt fremdeles Spitfire`rn. RealAir har gjort en fenomenal jobb med disse modellene, og når man flyr med TrackIr4 gir det en svimlende realisme-feeling i VC. Måten lyset og skyggene forandrer seg gir konstant hakeslepp, og den buldrende Merlin-motoren er så troverdig at hårene reiser seg på ryggen! Denne dama går i ekte spinn, og passer du ikke på kan man også tabbe seg kraftig med high speed stall. Sidevind eller for stor høyde på innflyvningen korrigeres elegant med sideglidning(!!!!!), noe RealAir fremdeles er alene om å mestre troverdig. Til å være så sykt detaljert er Spit`n forbausende snill med frames, og den er en sann nytelse å fly. Dette er fly som gir FSX en helt ny dimensjon. Jommen var Griffon-kjerra bra i FS9, men dette er en helt annen nytelse, og DET er ingen aprilspøk. Have a nice day. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For en maskin detta her!! :grin: Kjempebilder, har alltid likt spitfire veldig godt! Hvem er det som har FS9 versjonen til denna her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Flotte bilder! Elsker Spitfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vakkert rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kjempeflott fly! Og forresten, hvilken cloud setting bruker du i FEX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2008 Takker og bukker, forresten, hvilken cloud setting bruker du i FEX? Jeg bruker "Surreal Seams" i kombinasjon med Sky: "Morning Glow" og Water: Cold Scandinavian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Utrolig! Var helt slakk her jeg spiste frokost, nå fikk jeg gløden tilbake! Tusen Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Takker og bukker' date=' forresten, hvilken cloud setting bruker du i FEX? Jeg bruker "Surreal Seams" i kombinasjon med Sky: "Morning Glow" og Water: Cold Scandinavian. Tusen hjertelig takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Meget bra Ernst, flotte bilder..... Her er litt gromm lyd fra Rolf fløy på Hoksund...low and fast..... Spit Rolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2008 Her er litt gromm lyd fra Rolf fløy på Hoksund...low and fast..... ....dævven, det var balsam for ørene!! Ikke ofte man får så bra lydkvalitet på disse små filmsnuttene. Og det bekrefter hvor bra lydfilene er til RealAir sin Spitfire! Hadde også gleden av å se Rolf og den samme Spit`n boltre seg over Bodø på begynnelsen av nittitallet. Forøvrig i kamp mot Bf-109 . Det var et syn jeg aldri glemmer, og lyden sitter enda i veggene på enkelte Bodø-hus....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da har flyet endelig landet i nettbutikken vår også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vakkert Ernst - dette er en skikkelig villbass :grin: Temaene som du refererer til i FEX finner jeg ikke i mitt oppsett. Er det noe som jeg ikke har fått med meg - kanskje noe som kan lastes ned?..... Er ellers online når FEX er åpnet - men det ser ikke ut som om det dukker opp nye tema muligheter....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Her er litt gromm lyd fra Rolf fløy på Hoksund...low and fast..... ....dævven' date=' det var balsam for ørene!! Ikke ofte man får så bra lydkvalitet på disse små filmsnuttene. Og det bekrefter hvor bra lydfilene er til RealAir sin Spitfire! Hadde også gleden av å se Rolf og den samme Spit`n boltre seg over Bodø på begynnelsen av nittitallet. Forøvrig i kamp mot Bf-109 . Det var et syn jeg aldri glemmer, og lyden sitter enda i veggene på enkelte Bodø-hus....... [/quote'] ÅÅÅ steike dette var rått!Noen som vet om det er denne spit`n som kommer på Kjeller 25 mai?. Jeg vurderer sterkt om jeg skal ta turen nedover fra tr.heim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2008 Temaene som du refererer til i FEX finner jeg ikke i mitt oppsett.Er det noe som jeg ikke har fått med meg - kanskje noe som kan lastes ned?..... Er ellers online når FEX er åpnet - men det ser ikke ut som om det dukker opp nye tema muligheter....... .....Joda Gunnar, du kan laste ned haugevis med temaer, både skyer, hav og luft. Hele oppsettet jeg bruker er lastet ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Takker Ernst! Nå fikk jeg det til å fungere. Tipper at det blir en ny FSX verden etter dette :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Yep...... ble bedre nå...... :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2008 Du kommer deg Gunnar :grin: , tøff realisme i dette bildet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.