Geir G Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Herre, dette viser vel at aprilspøker er som kaker; best dagen etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hviken modell painter du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Står i innlegget hans. PA A319 = Project Airbus A319. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha.. sånn går det når man er travel :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Neitakk' date=' ser ut som en tampong i størrelse XXL. :grin: [/quote'] Haha den var god Ivar, men må si meg litt enig i at det ser ut som en tampong i XXL :grin: Det har jeg sakt helt siden jeg så Norwegian sin design første gang.. Elefant Tampong.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er dette ekte at Norwegian skal ha A320 eller er det en spøk ? Helt ærlig !! Sjekk datoen da tråden ble startet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fordien smart ass har laget paint;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 For mye fritid kanskje? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ojaa.. en aprilsnar' date=' haha ! Men hvorfor kommer denne da opp igjen, hehe ? :grin: [/quote'] Fritidsproblemer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Neitakk' date=' ser ut som en tampong i størrelse XXL. :grin: [/quote'] Haha den var god Ivar, men må si meg litt enig i at det ser ut som en tampong i XXL :grin: Det har jeg sakt helt siden jeg så Norwegian sin design første gang.. Elefant Tampong.. Sier Beluga tompong jeg da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fordien smart ass har laget paint;) Takk a :mad: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Hans Fredrik. Ikke ta sånn på vei fordi om Even kaller deg en "smart ass". Det hadde vært mye verre om han hadde kallt deg en "dumb ass". Med andre ord, han berømmer deg for å være inteligent og oppegående, ta det til deg :cool: -- Det at ikke alle synes det er kjekt å få tatt opp nye tråder igjen, skjønner jeg ikke. Det er jo mye bedre at en slik gammel tråd kommer opp igjen med "videreutviklingen"; enn at noen lager en "ny" tråd, hvor historien ikke er tatt med. Hadde bare han slengt ut en sak om A320-paint for NAX, hadde f.eks. ikke jeg visst om aprilspøken for en tid tilbake. Ved valgte metode ble begge deler satt i sammenheng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synest det var artig at den ble dratt opp siden jeg ikke var medlem da denne ble lagt ut.. Har derfor ikke sett den heller ;P Men, jeg trodde det var serr og at det var en ny tråd, men så leste jeg litt lengre ned og fikk en god latter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Hans Fredrik. Ikke ta sånn på vei fordi om Even kaller deg en "smart ass". Det hadde vært mye verre om han hadde kallt deg en "dumb ass". Med andre ord' date=' han berømmer deg for å være inteligent og oppegående, ta det til deg :cool: -- Det at ikke alle synes det er kjekt å få tatt opp nye tråder igjen, skjønner jeg ikke. Det er jo mye bedre at en slik gammel tråd kommer opp igjen med "videreutviklingen"; enn at noen lager en "ny" tråd, hvor historien ikke er tatt med. Hadde bare han slengt ut en sak om A320-paint for NAX, hadde f.eks. ikke jeg visst om aprilspøken for en tid tilbake. Ved valgte metode ble begge deler satt i sammenheng. [/quote'] Ja faktisk så syns jeg ideen var god! da airbus er verdens beste flyfabrikk, og Norwegian er bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 var vel ikke helt tilfeldig at jeg slang med et grin ( :grin: ) på kommentaren angående Smart Ass :grin: Uansett så driver folk å sier at "posten allerede finnes" når man starter ny tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Painter noen A319 eller A20 Norwegian og hvor finner jeg den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Airbus hadde vært tingen ja.. Men nå skal jo Norwegian satse på solcelle fly da he he Flyselskapet Norwegian har kjøpt de første solcelledrevne flyene ifølge en nyhetssending fra 2027. Solceller vil bli en viktig del av verdens energiforsyning med Norge som en ledende leverandør ifølge en fremtidsstudie fra Norges forskningsråd. www.forskningsradet. no/renergi http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=13415 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.