Gå til innhold

Nato fly


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

Hei når jeg var på rygge Airshow i fjord sommer så jeg et Nato fly så lurtejeg bare på hvordan fly dette kan ha vært ? jeg tror det er en 707 men er ikke sikker så bare lurer og hvordan fly bruker Nato har tenkt og kjøpe noen gode FS fly

da tenker jeg på de større flyene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Ok er denne stasjonert på rygge eller var det bare annlednig rygge Airshow ?

finnes det noen gode Addon Til Denne typen fly ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NATO har også 707'er uten radaren - for noen år siden en hyppig gjest i Bodø. Teflonhjernen min fungerer utmerket, men jeg mener at vi hadde en diskusjon for noen år siden om flere 707-versjoner i bruk av NATO. Flymaskinen på bildet (fra 2003 om jeg ikke husker mye feil) har P&W-motorer med mye røyk og mye uling - andre versjoner er utstyrt med CFM-56-motorer.

 

Boeing_707.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

ja det er bra fordet jeg fly fra rygge til Gardermoen så til ørland så tok jeg kvelden i banak så fortsatte jeg over atlanteren i dag og avsluttet der :)

flyet var Caprtain sim 707 i nato 50 års farger med radar :) aå derfor lurte jeg på om Nato opererte i Amerika også. Denne maskina her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...