christopher herregården Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hello Hvis det er sånn at jeg skal shoote noen bilder fra landinger på Rygge og flyplassen, da er det sånn at den mil. delen ikke kan være med?? tenkte og ta noen bilder under landing, T/O, og rundt plassen men lite keen på og få noen på nakken for og lagt ut noe som ikke kan bli lagt ut, Noen som vet hvordan det funker?? Thanks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er dessverre forstatt fotoforbud på Rygge, så det beste er nok å stille seg opp ved innflygingen til 30, der er det faktisk et par gode spotterplasser, og du slipper alt eventuelt bråk med hissige 18-årige MP'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ... som til alt overmål har retten på sin side. Og MP'er kan være sinte selv i 50-års alderen tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du trenger nok ikke bekymre deg for MP'er på Rygge, da det ikke er stasjonert ut noen der. Derimot, du kan få ett par overivrige vaktsoldater etter deg, og DA er det bare å handle i selvforsvar. Hvis du synes vektere overreagerer på en gitt situasjon, bare prøv å ta bilde av hovedporten du! :grin: Det er nok en gang slik at det er fotoforbud, men om du tar bilder i smug, for så å kun bruke de selv slipper du vel det store hysteriet. Men prøv uansett å stille deg slik at militære bygninger og instalasjoner ikke kommer med i bildevinkelen, ikke at jeg tror det hjelper, vaktsoldater er fortsatt bare vaktsoldater! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For å gjøre det korrekt så kontakter du sikkerhetsoffiseren ved stasjonen på forhånd for å avklare saken. Men jeg antar jeg vet hva svaret er. Jeg fikk nei av sikkerhetsoffiseren på den drithemmelige flystasjonen GARDERMOEN. Molboprisen til Gardermoen!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hehe! Tenkte faktisk ikke over fotoforbudet når vi var der under NATO oppdraget, du kan få mine bilder om du vil ha bilder fra Gardermoen. :grin: Det ene bildet ble faktisk tatt av den ene piloten på Air Force Reserve Command, en 737 i like farger som Airforce 1 og 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror Christoffer snakker om å ta bilder fra flyet Det ene bildet ble faktisk tatt av den ene piloten på Air Force Reserve Command, en 737 i like farger som Airforce 1 og 2. \\:\\) Er det snakk om flyet på dette bildet, som jeg "IKKE" tok i går på Barcelona. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Yes Sir! Sikkerhetsoffiserene kom med det flyet jeg ble avbildet foran, Condoleezza Rice kom til Oslo med ett identisk fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ... som til alt overmål har retten på sin side. Og MP'er kan være sinte selv i 50-års alderen tenker jeg Haha, det har du nok rett i Men som sagt, still deg opp ved innflygingen til 30, der kan ingen nekte deg å stå, og det er et par gode steder å ta bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christopher herregården Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Ja det var dårlig informert fra meg men jeg flyr på på rygge så lurte på fra lufta da hvis jeg ungikk og få med den mil. delen så er det vel ikke noe problem? MP der er så hyggelige så, jeg har fått erfare det men det er en annen greie... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.