Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Flott video av OAKs sesongåpning på Bømoen. Geir Grønlien & co benytter alt annet en ski for å boltre seg i hjertet av vintersportsenteret...... ba.no Siter
Nicklas Winger Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Artig Landingen var ikke gal den heller Siter
TOS Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ski er farlege saker. Fly er mykje tryggare og mykje kjekkare. Både med og utan motor Ser ut til at det var ei flott påskefeiring dette her Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Herlig! Hvor lavt var du over senderen? (til Geir) Siter
Arild Oldervoll Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Det er kjekt å se at det er noen som vet hvordan man skal gjøre nytte av ferien... Håper jo at dere har fått filmet litt selv også så det snart kommer en ny film fra Hypoxia film Siter
Geir G Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hehe, artig at den skulle bli vist her Vi har det utrolig artig her oppe på Voss i disse dager. Ingen problem å fly i fire timer, opp mot 2700m (som er grensen før vi trenger transponder). Forrige tur jeg hadde varte rundt tre timer, og bar fort og lavt innover fjellheimen, sammen med en kammerat i et annet fly. Vi fikk også sagt "hei" til noen skiturister, som vinket og tok bilder av oss. Helt herlig! Litt vanskelig å si angående det med masten, men jeg tipper en rundt 70-80m fra bakken? Vi har lov til å fly ned til 50m! Jeg (daglig leder, produsent, regissør, regisør kameramann, lydmann, lysmann, og klipper i HYPOXIA FILM) har filmet over to timer med råmateriale denne påsken, så jeg gleder meg virkelg til å komme hjem for å redigere dette. Film kan ventes til neste helg. PS! Hvis noen som lurer på hva jeg har på kinnet, så var det bare døren til CUBen som traff meg... :crazy: Ha en fin påske alle sammen! Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Neste år synes jeg dere skal komme til Vågå Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Det er når man driver med hangflygning, da. Man har ikke lov til å fly 250 km/t rett over en barneskole på en flat mark, f.eks Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.