Mads Hjemmen Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Hei. I dag utfordret jeg Paulo til en "redigeringstcontest". ABSOLUTT alle som ser må stemme på den de synes har gjort den beste jobben....Greit? Mads sitt: Paulo sitt: STEM I VEI, Skriv navnet til den du synes skal vinne, og legg gjerne til kommentarer Hilsen Mads Hjemmen og Paulo Fernandes Siter
Sindre Holberg Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det som avgjorde var at den ene hadde litt for mye heatblur Min stemme går til: Paulo Siter
Andreas Nysveen Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er enig med Sindre, og jeg likte at Paulo hadde byttet ut deler av bakgrunnen. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 hmm, ser nesten ut som det går Paulo's vei :grin: Får vel kanskje se meg slått av "The Editmaster" :cool: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 hmm' date=' ser nesten ut som det går Paulo's vei :grin: Får vel kanskje se meg slått av "The Editmaster" :cool: [/quote'] Du fikk til kontrast bedre da Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 JAJA, I'm " The contrastmaster" :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg stemmer Paulo jeg også. Likte veldig godt nedre halvdel av bildet som var limt inn. Synes det ga bildet en varmere farge. Siter
Harald Strand Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Sorry mads, men min går nok til Paulo :crazy: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Trekker fram det jeg synes så litt rart ut jeg... :whistle: Mads: Gresset ditt ble litt stort i forhold til omgivelsene Ble litt mye heatblur fra motorene Rullebanen ble litt kantete Paulo Fargen på gresset stemmer ikke overens med gressfargen i bakgrunnen Heatblur bak flyet OK, men hvor er det blitt av blur effekten over understellet? Også fly har skygger Vinner etter overall inntrykk og vurdering, Paulo. Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Stemmer på det øverste hovedsaklig pga at fargen på lyset er ulik på øvre og nedre del av bildet og dermed ødelegger mergen mellom FS og fotografiet. Minuset med det øverste er gresset som ser likt ut både det nære og det fjerne. Også urealistisk overgang mellom gress og rullebane. Heat bluren var også litt overdrevet. Strålen som kommer ut bak motorene er skal være tynnere. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Takk for kritikk og ros Mads forbedrer seg hele tiden, og jeg syns bilde hans ble bra. Fin vinkel han lagde også. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Takk for kritikk(ikke så mye ros ) Moro å se hva folk liker. Likte begge bildene, men kan være enig i at Heaten min ikke er så bra som Paulo's.. Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Mads sitt uten tvil. Fordi det likner på sim... Paulo sitt er også bra, men er et forsøk på å merge sim og real, og det blir for meg værre enn real.. men det er min mening. Jeg respekterer absolutt alle andres syn på dette. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Stemmer på Mads sitt jeg også. Som Jon Ola over meg sier: Det blir litt for mye sim VS real i Paulo sitt. Og det passer ikke inn. Når man tar sim bilder skal det jo være sim bilder, ikke virkelighets bilder. Er ment som konstruktiv kritikk, likte Paulo sitt også, men falt ikke helt i smak. Siter
Øystein Haugan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Er enig med Jon Ola å Eirik...FS er FS å REAL er REAL..,men pene bilder begge to Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.