Paulo Fernandes Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Disse er kanskje ikke mine beste, men har tatt tid å redigere. Enjoy! Kommentarer settes masse pris på! Siter
Ola H. Skjellnan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ser du har teken på natt redigering! Det siste bildet kunne jeg tatt for å være et fotografi. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Sier meg svært enig med Ola her, kunne blitt tatt som ett fotografi. Vanvittig flotte bilder av en nydelig paint Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Det siste er vel feilpost? :grin: Siter
christopher herregården Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Skulle gjerne hatt den painten der, den er lagt ut eller? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Utrolig, utrolig Paulo! Skulle gjerne hatt den painten der' date=' den er lagt ut eller? [/quote'] Painten finnes på Virtual Norwegian iallefall, rart at vi ikke har sett den på filbiblioteket her enda. Utrolig flott paint. Siter
Stian Isaksen Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Utrolig bra bilder Paulo. Et nydelig stykke arbeid på den painten din altså! Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Dæven hvor flott! Hva slags scenery er det du bruker? Ser ut som noe flytampagreie. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Skulle gjerne hatt den painten der' date=' den er lagt ut eller? [/quote'] Painten er lagt ut 2 steder. Hjemmesiden min og på avsim Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Utrolig' date=' utrolig Paulo! Skulle gjerne hatt den painten der, den er lagt ut eller? Painten finnes på Virtual Norwegian iallefall, rart at vi ikke har sett den på filbiblioteket her enda. Utrolig flott paint. Virtual norwegian har ikke spurt meg om tillatelse til å legge ut painten. Men det går greit. Husk å si ifra på forhånd neste gang da Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er nok ikke jeg som har lagt den ut, fant den der selv ! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 Kan også hende det er en annen versjon av LN-NOB. Denne er i hvertfall til PMDG 737-800. Takk for kommentarene! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Det er PMDG 738 den også! Men uansett, jeg er imponert over ditt arbeid! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Hå Hå Hå Paulo Disse bilda er rett og slett til å grine av.. Eg har store problem med nattesøvnen og det gjere det ikkje noko bedre av at du kjeme med slike bilder :grin: Rett og slett utrulig flott :grin: Har lasta ned painten og den skal brukast i DAG!! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Hå Hå Hå Paulo Disse bilda er rett og slett til å grine av.. Eg har store problem med nattesøvnen og det gjere det ikkje noko bedre av at du kjeme med slike bilder :grin: Rett og slett utrulig flott :grin: Har lasta ned painten og den skal brukast i DAG!! hehe, håper du får sove bedre etter å ha fløyet litt med den da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.