Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2008 Twotter in the snowcountry. Diskusjonene går høyt om Ottern`s mangler og flyegenskaper. Personlig synes jeg dette er et av de morsomste flyene jeg har hatt. Få fly kan brukes like allsidig som Twin Ottern. Og som man sier her oppe i isødet, trenger du transport trenger du en Twin Otter. Trenger du å forflytte mange mennesker, trenger du ikke et større fly, bare flere Twin Ottere..... I det siste har vi hatt mye storm og snøvær, så det var bare å sko seg med skiutstyr. Oppe i en fjelldal sliter et gruveselskap med prøvedrift i ei ny gruve, så hit må jeg ofte fly inn drivstoff og proviant, uansett vær. Da er det bare ett fly som duger. Twottern på smørefrie ski. Sånn går no dagan..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Håhå! Nydelig bilder til mårrakaffen! Ingen tvil om at dette er det beste og allsidige flyet som kan brukes til alt,bare du nå ikke er uheldig å få "klister" på skiene blir det mange og lange dager på deg som bushpilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Flotte bilder Har du fin dressen på deg når du skal ut på photoshot i fs eller tar jeg bare feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Råe bilder.herlig grafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2008 Takker folkens. Har du fin dressen på deg når du skal ut på photoshot i fs eller tar jeg bare feil? He he, hver eneste flytur med Twottern er en fest, så her må man kle seg deretter :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Blir alltid i godt hummør og ikke minst så får jeg lyst til og fly når jeg ser bildene dine Ernst. Setterpris på det du legger ut. Nå¨skal jeg fly Otter...god søndag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I like! Kjempe fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Mange takk for herlige inspirerende bilder som gir meg lyst til å fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Mye kan sies om Twotter'n men ingen slår den i allsidighet. Fantastiske bilder Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2008 Hjertelig hjertelig, alltid hyggelig når noen setter pris på innslagene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Mmmm, dette var kvelds snacks ja! :grin: Vurderte selv å ta ut denne flymaskinen når jeg snart skal begynne å fly litt bush i Alaska. Valget falt dog på C206 for ekstreme turer, og C-130 for de med litt lengre bane. Herlig inspirasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ernst! No går det for langt!! Detta driv du med utan å få meg inn som first officer?? Steike ta. Du skulle hatt juling og det som verre er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.