Truls Petter Elven Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Begynner å bli en stund siden jeg har postet noen bilder her nå, begynner med ett lite friskt pust i fra fortiden :cool: kommentarer er bare hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Meget, Meget bra! Så veldig real ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Herlig, flott paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei De der husker jeg godt, de var ofte på gardermoen i sommerhalvåret synes jeg og huske, når jeg var liten... De formlig "smakte" av sol og sommer de flyene der synes jeg... CLS sin eller noe annet?.. Oddvar NAX111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dette var úber-nice ja, rett og slett fantastisk bra! Husker godt de "gamle gode" Scanair-maskinene på Gardermoen, den gangen var IATA-koden på flyplassen "GEN" og ikke "OSL" somi dag. Da var "GEN" en charterflyplass, og Scanair-maskinene (både DC10'ern og MD-80) med "SunJet" på halen - formelig oste sol og sommer fra sydligere breddegrader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2008 Flott kjerre. Hadde meg en tur i en av disse i 86 på ferie til Lanzarote. God plass til både meg og et par cognac`s...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 4. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2008 Dæven steike! Er dette CLS DC10 FSX versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Flotte bilder! Virkelig flott fly og for ikke å snakke om painten! Skulle gjerne hatt fatt i den CLS-modellen som er i bruk? Ser frem til poster oftere fra deg Truls Petter! Alltid en glede å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser veldig ut som CLS sin modell ja, nydelig paint må jeg si! DC-10ern tåler mange gjensyn, det er helt klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mer! Vekker gode minner fra gamle dager Minner meg blant annet om da jeg fløy med Premiair sin DC10 til Gran Canaria =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takker for svar, dere Dette er CLS sin DC-10 ja! Får også på snart "SunJet" Om noen dager kommer det bilder av "good old Scandinavian" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.