Trond Meier Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da er vi klare for en ny utsjekk på ENOS i morgen. Om noen gidder å staffe APP og TWR på ENGM + ENTR og ENSV hadde det vært kjempefint. Og så trenger vi fly.. Masse fly! Kom å hjelp Magnus Eliasen få sin CTR rating fra kl 20.00 norsk tid i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da er ENGM Tower dekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kommer rundt kl 20 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Helvette at skjermen på bærbaren min ble knust her om dagen da! Blir vell ikke noe flyging på meg på en stund . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg fyrer opp Rolls Royce motorene mine,og kommer med min 757 som vanlig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Helvette at skjermen på bærbaren min ble knust her om dagen da!Blir vell ikke noe flyging på meg på en stund . Hvordan klarte du et da..? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Helvette at skjermen på bærbaren min ble knust her om dagen da!Blir vell ikke noe flyging på meg på en stund . Hvordan klarte du et da..? :blush: Nei, øhøm . Jeg skulle legge meg, klokken var 02.00 om morgenen og stappmørkt etter jag hadde slukket lyset her oppe på stua, også slublet jeg i både min å mamma sin strømledning. Og det første til at bærbaren datt med skjermen først mot bakken :whistle: . Der for den skjermen ^^. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da er det under en time igjen til CPT'en starter. La trafikken strømme på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Får håpe at de som driver oppe i nord har sympati nok med norske ATC'er til å komme ned til ENOS.. Ellers så ser det dårlig ut for trafikkgrunnlaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan ligger det an? Nok trafikk? Etter nødlanding på Torp er jeg nå på vei fra ENGM til ENBO med nytt reparert fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Takk til alle som fløy, vi hadde 24 movements, noe som er bedre enn de siste utsjekkene, så tusen takk Magnus gjorde det bra, og er nå vår nye CTR Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjempebra, gratulerer så mye! Jo flere kontrollere dess større sjanse for oss piloter til å få ATC når vi flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Takketale: Takk til Trond og Håkan som var eksaminatorer og takk til Rolf og Christian som satt TWR og APP, og takk til alle andre som fløy og ga meg masse trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer. Snakkes i luftrommet over Norge et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer med overstått utsjekk! Det var hyggelig å fly inne i Norge igjen med god ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.