Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er virkelig herlig å være hjemme i jula! I morgen, 2. juledag hadde jeg tenkt å bruke noen timer foran simulatoren på formiddagen om været blir for dårlig til at LN-RAI kan forlate landjorden. I den sammenheng lurte jeg på om noen hadde planlagt en flytur, kunne gjerne tenkt meg å hive meg på sammen med noen. Hvis ikke så kunne vi jo tenkt ut en tur sammen! Oh yeah, hva sier dere?! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hørte jeg langtur til Gran Canaria? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg blir med! Speedbird/American 354 Heavy stiller opp . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg blir med,hvis det passer.Skal på kino 2 juledag kl 21.15 og se"i am legend" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 For min del blir det litt langt til Gran Canaria, skal på julemiddag kl 1530. Ser for meg at en tur på ca. 2-3 timer ikke ville vært så dumt, evt. 1,5 timer hver vei, perfekt lengde! Skal låse meg inn i tankeboksen litt nå å knekke ut noen forslag, I'll be right back! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hva sier dere om en litt kortere tur, evt. med en litt mindre flymaskin (selv om jeg foretrekker 737/757)? Det vi kunne gjort var å møtes på en flyplass, f.eks Gardermoen eller Værnes på ett gitt tidspunkt, så kunne vi fløyet til den flyplassen i landet med værst vær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Samme for meg,helst det er en stor kjent flyplass.Er mest morro med addon flyplasser :)En medium haul tur passer bra ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er med . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 For de som ønsker, så kan vi jo si at vi møtes på Værnes kl. 11:00 så kan vi jo fly hvor vi ønsker derifra. Personlig vil jeg nok velge den flyplassen med dårligst vær, tett opp imot minima, noe som tilsier at nordover vil være min retning i morgen. Noen andre som er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Da var jeg og Lars-Petter enroute til München fra Værnes, du rekker fortsatt å hive deg på fra Gardermoen om du har lyst til å være med! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Skal dere fly retur? I så fall, når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Personlig vil jeg nok velge den flyplassen med dårligst vær' date=' tett opp imot minima, noe som tilsier at nordover vil være min retning i morgen. [/quote']Velkommen nordover Ivar. Vi har et fantastisk fint vær i dag . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Werner; for mitt vedkommende så må jeg på julemiddag etter ankomst, desverre! Ole-Jørgen; Jeg så det der, så måtte nok til sentral Europa i dag, som er dekt av tåke! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Takk til Lars-Petter og Per-Kristian som ble ned til en heller tåkete Münich! :grin: Hodet mitt var tydligvis på juleferie da jeg klarte å bla opp ILS kartene for 08, for så å etablere meg på ILS'en der når jeg egentlig skulle lande på 26.. Heldigvis ble jeg advart av en Air Europa om at 26 faktiks var den andre veien, noe som da resulterte i en go-around. Spennende og lærerikt! Takk for turen gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Beklager at jeg ikke ble med, men siden LN-RAI ble stasjonert på bakken i morrest og du sa det ikke ble noen real tur så tok jeg muligheten til og sove ut og det trongte jeg, men jeg er med på en ny groupflight soon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ble da en fin tur nedover,selv om ikke atc var på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.