Gå til innhold

Første rapport fra FSBAM.


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Vi er allerede godt inne i 2. døgnet på vårt FS-treff i Bodø, og det simmes i så stor scala at flystøyen overgår den fra flyplassen :grin: . Denne posten er bare en smakebit fra "museumsloftet", og en hilsen fra oss til forumet.

 

tr1-2.jpg

Fra kl 1800 og utover på fredagskvelden var vi i gang med riggingen.

 

tr3-2.jpg

Ikke lenge etter satt latteren løst, og stemningen var satt for kvelden.

 

tr2-2.jpg

Det ble flyvning til langt forbi fredagen, og det fortsatte i samme stilen utpå lørdagen.

 

treff7.jpg

Noen av oss nostalgikere møttes likegodt på Bardufoss i MP.

 

treff3.jpg

Og så bar det til værs i elleville tilstander.

 

treff5.jpg

treff4.jpg

treff6.jpg

Ikke alle var like disiplinerte under formasjonsflyvningen :grin: .

 

treff2.jpg

.........men når vi samlet oss for gruppebilde, hersket det militær orden!

 

Mer følger seinere.

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Javisst, vi har det gøy og det fungerer over all forventning. Og det beste av alt, her er samlet utrolig mye kunnskap i ett rom, så vi lærer mer om FS på tre dager, enn man ellers bruker år på :o . Kommer med mer stoff om treffet og deltakerne når tilstanden har roet seg :crazy:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der tok du natteøsvnen min for dei neste 14 dagane. Det siste DC-3 biletet der var berre rett og slett fantastisk for ein vestlending med kjærleik for slike farkostar. Trur jaggu eg må ta meg ein tur nordover før eller seinare og fly litt DC-3 med likesinna....og ein kopp kaffi eller fjorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens! Joda, som Ragnar J. sier, mye av tiden gikk til utveksling av erfaring, så det ble nesten ikke tid til flyvning :blush: . Neida he he, enkelte av oss har flydd så vi fikk neglesprett og bleieutslett. Og den formasjonsgreia med "gammeldakken" fikk fram brunst-rop helt ned i ungdomsrekka :grin: . Ei sånn helg går fort, og nå er FSBAM dessverre over for denne gang, men jeg håper vi får anledning til å gjenta "happeningen". Flere bilder og mer "sladder" følger i screenshot-forumet.

 

Ja der tok du natteøsvnen min for dei neste 14 dagane. Det siste DC-3 biletet der var berre rett og slett fantastisk for ein vestlending med kjærleik for slike farkostar. Trur jaggu eg må ta meg ein tur nordover før eller seinare og fly litt DC-3 med likesinna....og ein kopp kaffi eller fjorten.

 

He he, ja dette var kjempegøy :D . Vi fløy MP med kobling via switch, så forbindelsen var silkemyk helt uten "lagg". En fantastisk opplevelse med FSX.

Så du må gjerne komme nordover på neste treff, her er mange likesinnede og nok av kaffe :grin: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...