Gå til innhold

FS Bodø AM


Ernst K.Furuhatt

Anbefalte innlegg

Hei guttaboys.

 

Jeg må desverre melde pass denne gang. :(

Har hatt ei steinhard uke,driver og skal ta fagbrevet på jobb så dagene har blitt uforsvarlig lange :sleep:

Kroppen er i sjakk matt modus :crazy: ,så jeg trenger helga til å nullstille meg sammen med falmilien.

 

Dokker får kos dokk skikkelig med svinpeisprat,flysimming og pils!

 

Mulig jeg stikker innom på Søndagen en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar det kommer flere ganger. Hadde uansett vært morsomt å hatt deg med i helgen, men man må pleie en trengende kropp når den sier ifra. Kos deg i helgen med famillie, så ses vi kanskje på Søndag.

 

Steinar, flotte nyheter. Treffet hadde liksom ikke blitt det samme uten litt Vesterålsk energi... Og godt var det at du ikke måtte dra på skagen for å få sendt kaka nedover... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Stian,det kommer nye muligheter. :) Får bare litt dårlig samvittighet når jeg ellers har stilt opp på alle treffene..

Vel,vel hvordan går det?

Måtte selvsagt sprette noen pils og fyre i gang FS for en flight :grin: :grin:

 

Sender en liten hilsen fra FL320 i denne NATO kjærra, er på tur til Keflavik AB.Flyr på Vatsim..

1.jpg

2.jpg

Ha ei fortreffelig helg mine FS-venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Vær hilset Einar, sorry at jeg ikke rakk å svare deg i går, det ble rimelig hektisk utover dagen, kvelden, natta.......Nå sliter vi med et lite luksusproblem, vi er oppe i 12 elleville simmere, og da er vi nær grensen for hva møterommet og nabolaget kan takle. Og enda ventes noen flere i dag :blush: . Skal "skvise" inn et par plasser til, men så er vi under taket......

 

Synd du ikke fikk anledning til å møte denne gangen, men dette skal vi få til flere ganger, også i 2008 ( og i følge Steinar rett over nyttår :grin: ).

Hadde vært hyggelig om du rakk innom på en liten hilserunde uten andre forpliktelser, jeg mener....du må jo til byen for å handle brød og melk :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......Nå sliter vi med et lite luksusproblem' date=' vi er oppe i 12 elleville simmere, og da er vi nær grensen for hva møterommet og nabolaget kan takle. Og enda ventes noen flere i dag :blush: . Skal "skvise" inn et par plasser til, men så er vi under taket......

. [/quote']

 

Å dæven!

Holder det skrøpelige gulvet så mange tonn med pax og PC-utstyr? :grin: :grin:

Kansje jeg og Espen må "steppe" inn og stive opp med noen dragere til neste gang..Hehe!

 

Jeg er VELDIG klar til neste treff,og rett over nyttår høres knall ut!

Må bare takke for ditt engasjement for å få dette til, og ikke minst ha fått dispansasjon for lokaler som etter min mening er perfekt plassert ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...