Magnus Wiik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 På grunn av Bodø Hardcorefestival blir jeg neppe å se før søndagen, og om jeg kommer i det hele tatt, avhenger av mitt konsum av flytende brød på lørdagskvelden. Snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei guttaboys. Jeg må desverre melde pass denne gang. Har hatt ei steinhard uke,driver og skal ta fagbrevet på jobb så dagene har blitt uforsvarlig lange :sleep: Kroppen er i sjakk matt modus :crazy: ,så jeg trenger helga til å nullstille meg sammen med falmilien. Dokker får kos dokk skikkelig med svinpeisprat,flysimming og pils! Mulig jeg stikker innom på Søndagen en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Einar det kommer flere ganger. Hadde uansett vært morsomt å hatt deg med i helgen, men man må pleie en trengende kropp når den sier ifra. Kos deg i helgen med famillie, så ses vi kanskje på Søndag. Steinar, flotte nyheter. Treffet hadde liksom ikke blitt det samme uten litt Vesterålsk energi... Og godt var det at du ikke måtte dra på skagen for å få sendt kaka nedover... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gratulerer med dagen Steinar!! Kos dere med kake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Joda Stian,det kommer nye muligheter. Får bare litt dårlig samvittighet når jeg ellers har stilt opp på alle treffene.. Vel,vel hvordan går det? Måtte selvsagt sprette noen pils og fyre i gang FS for en flight :grin: :grin: Sender en liten hilsen fra FL320 i denne NATO kjærra, er på tur til Keflavik AB.Flyr på Vatsim.. Ha ei fortreffelig helg mine FS-venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vi takker alle sammen her. Du er Savnet... Ha en fortsatt fin tur, Happy landings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk og hils tilbake Metar BIKF: Wind direction: from 230 degrees Wind speed:22G32 knots Visibility: 8000 meters Present weather: Light Drizzle Mist Sky conditions: Few (1/8-2/8) at 500 feet Scattered (3/8-4/8) at 1400 feet Broken (5/8-7/8) at 1900 feet Blir heftig dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2007 Vær hilset Einar, sorry at jeg ikke rakk å svare deg i går, det ble rimelig hektisk utover dagen, kvelden, natta.......Nå sliter vi med et lite luksusproblem, vi er oppe i 12 elleville simmere, og da er vi nær grensen for hva møterommet og nabolaget kan takle. Og enda ventes noen flere i dag :blush: . Skal "skvise" inn et par plasser til, men så er vi under taket...... Synd du ikke fikk anledning til å møte denne gangen, men dette skal vi få til flere ganger, også i 2008 ( og i følge Steinar rett over nyttår :grin: ). Hadde vært hyggelig om du rakk innom på en liten hilserunde uten andre forpliktelser, jeg mener....du må jo til byen for å handle brød og melk :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Høres ut som dåkker har dæ skøy der oppe. Sku gjærne vært innom å hilsa på når eg først e heime, men å sett c på flyet t Bodø før å så reis ned igjen samme dag bli jo litt tungvint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 .......Nå sliter vi med et lite luksusproblem' date=' vi er oppe i 12 elleville simmere, og da er vi nær grensen for hva møterommet og nabolaget kan takle. Og enda ventes noen flere i dag :blush: . Skal "skvise" inn et par plasser til, men så er vi under taket...... . [/quote'] Å dæven! Holder det skrøpelige gulvet så mange tonn med pax og PC-utstyr? :grin: :grin: Kansje jeg og Espen må "steppe" inn og stive opp med noen dragere til neste gang..Hehe! Jeg er VELDIG klar til neste treff,og rett over nyttår høres knall ut! Må bare takke for ditt engasjement for å få dette til, og ikke minst ha fått dispansasjon for lokaler som etter min mening er perfekt plassert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.