Ole-Jørgen Søberg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men SAS kvitter seg likevel med flyene. Noen som vet hvilket fly som ta over? Som det står i denne artikkelen er alle fly nå tatt ut av drift på permanent basis og erstattet av andre flytyper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 "Små"frekt å skylde på flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Blir spennende og se hva Widerøe vil gjøre nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De har ikke tatt stilling til det ennå, etter som jeg har forstått det, men jeg synes det er litt mistenkelig at det faktisk kun er SAS som har vært plaga me de flyene. Det vitner om et eller annet som ikke stemmer hos dem da, spør du meg. Håper Widerøe fortsetter med de flyene, for det er seriøst heftige fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er slikt jeg tenkte ja... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For SAS tror jeg ikke "friskmeldingen" får mye å si, mer usikker på Widerøe. Rett nok eies Widerøe av SAS, men Widerøe har jo nærmest bygget navnet sitt på DeHavviland-maskiner som DHC6 ("Liten og grønn", Twin Otter), i noen år DHC7, samt flere versjoner av DHC8. Vet ikke hvor lysten Widerøe er på å gå over til noe "ukjent", slik som ATR- og Beech-fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Widerøe havner nok litt mellom "barken og veden" her ja, de vil nok mer enn gjerne benytte Q400 igjen. Dog tror jeg ikke dette kommer til å skje, både fordi Widerøe faktisk er ett selskap innenfor SAS Group - i tillegg har Widerøe sagt at de setter denne maskinen på bakken for godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men hvilket fly skal Widerøe da bytte Q400 med? For vi kan vel være ganske sikre på at de ikke planlegger å betjene Q400-rutene med Q300 og mindre fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vill nok faktisk håpe på at WIF forstetter med Q400. Tror nok folk er mer skeptisk til å fly den med SAS enn med Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.