Gå til innhold

Pilotkoffert?


Jon Berg Jørgensen

Anbefalte innlegg

Er lei av å lete lenge etter ting som forsvinner i bunnen av bagen (som definitivt ikke er tilpasset for piloter). Derfor lurer jeg på om noen har noen pilotkoffert å anbefale (trenger ikke være pilotkoffert, bare den passer), det må være mange rom til å holde orden på småting og det må være plass til et headset nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med at ting forsvinner i bunn av bag'en spørs det om det er en stresskoffert du trenger... http://www.pmi.no/pmi/Images/1907.jpg

 

Den legger du sidelengs før du åpner så blir'n ikke så dyp å lete i ;)

Kanskje det ja, vet du hvor jeg kan evt. kjøpe det? (Har sett i alle koffertbutikker jeg kunne oppdrive i Trondheim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.nakshop.no

Jada' date=' handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... [/quote']Haha! Flere enn meg som synes NakShop er noen rotekopper hører jeg:) Makan til dårlig kundeservice har ihvertfall ikke jeg opplevd...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.nakshop.no

Jada' date=' handler ofte med de rotekoppene, men å kjøpe pilotkoffert ut fra et bitte lite lavkvalitetsbilde synes jeg er et litt vågalt eksperiment... [/quote']

 

Tusler bare ned til butikken hvis jeg ønsker å se før jeg kjøper.

Ja, men å tusle 500km for å kjøpe koffert synes jeg blir litt overdrevet :grin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...