Kristian Nafstad Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvor kan jeg finne flyruter for SAS, Braathens Også finne "innflyvninger" for ILS osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Alt du trenger av charts for ILS, SID/STAR, etc, etc i Norge finner du på IPPC.no eller du kan gå direkte på den linken her: http://ippc.no/norway_aip/270907/main.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 IPPC-Briefing-NARROW ROUTE. Så slenger du bare inn rute nr, dest og arr så finner den opp den ekte flightplanen. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hm.... :confused: Fikk ikke til den rutegreia! Aksepterer visst ikke callsign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 IPPC-Briefing-NARROW ROUTE. Så slenger du bare inn rute nr' date=' dest og arr så finner den opp den ekte flightplanen. God tur. [/quote']Eneste du glemte er at dette kan kun gjøres en halvtime før avgang på flighten i RL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Sølvberg Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker bl.a. routefinder ( link )til og finne ruter .. fungerer greit for meg. Men dette er "generelle" ruter. Ikke linket mot noe selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eneste du glemte er at dette kan kun gjøres en halvtime før avgang på flighten i RL. Hvor har du det fra? Er ingen slike begrensninger i IPPC' date=' de eneste begrensningene er: Flighten må enten starte eller slutte på en norsk lufthavn (eller begge deler, selvsagt) Reiseplanen må eksistere i vår database - vi får inn disse inntil 16 timer før EOBT Reiseplanen må ikke være kansellert Du kan ikke ta ut narrow route etter EOBT. Her er ett eksempel, klokken er nå 1224 UTC den 22/10, og WIF701 med avgangstid 0426 UTC den 23/11 er tilgjengelig for briefing: --------------------------------------------------------------------- AIS NORWAY - PREFLIGHT INFORMATION BULLETIN: 071022/1223 NARROW ROUTE BULLETIN INCLUDES NOTAM VALID FROM: 221223 FOR: 24 HOUR(S) DEPARTURE: ENST DESTINATION: ENBN CALLSIGN: WIF701 SOURCE: FPL EOBT: [b']0710230411[/b] ROUTE: DCT STO DCT DOREP DCT ULV DCT BNN DCT (EOBT er uthevet av meg) Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg får iallefall ingenting ut når jeg prøver. Men rundt en halvtime eller kortere før avgang går det som regel greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har du ett eksempel akkurat nå? Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.