Sindre Holberg Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg får jo ikke lagd flere ruter jo =//Får ikke opp flyet mitt liksom når jeg trykker "create route". Tror ikke jeg har fullt på alle flya (ossen sjekke?) View & buy. Der sjekker du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 --->Kristian. Jeg tror dine Hours på flyene du har er for lave til, at du kan få bare 0.5 rute ud af den rute du vil lave. --->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market, så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 DOP: €344,435 Airline Cash: €-2,391,161 Airline Value: €2,531,918 Uffameg.. det månedlige avdraget gikk nettopp ut av kontoen Tror jeg må ha en sparemnd nå. Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sindre Holberg ser ut som du trenger det flyet og ikke selge den.. Behold den du, jeg kan kjøpe meg ny jeg... får penger til den om 4 timer Det er noe jeg ikke sjønner, hvorfor selger folk flyene til over ny pris? Er de helt teite eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 11 Timer. Så er du oppe igen. Hvor menge penge bruger du på gateleie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 11 Timer. Så er du oppe igen. Hvor menge penge bruger du på gateleie? Her er oversikten min: Gate rental fees: €1,050,000 Lease expenses monthly: €4,600,000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sp på leasing priser, virker som folk skal ha så hima mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 For den leasingpris, kan du jo få en DC-3'er Hvilke fly har du leaset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, men med en DC3, så renner ikke pengene så fort inn. (Går vel gjerne litt fort ut og ) Leier 2 dc3 og en Curtis CV20 til en langdistanse-flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg sparede pengene, og købte en Vickers Viking. Den er bare :grin: Har endnu ikke leased et fly. Kun købt nye eller brugt. For mig er det for dyrt, at lease. Du får et fly, du ikke ville have normalt, men du mister mange penge på det, da den jo ikke tjener sig rigtig ind. 2 mio i leasing. Hvor mange fly kan tjene det ind på en måned (endnu)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja samme oppfatning her, velger å kjøpe fly frem for leie. Derfor venter jeg til å få rå til en DC-3. men nå man kjøper brukt, er det noe fare med det? blir flyene fort brukt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg vet ikke helt, men tror jeg klarer det med 3 dc3. Har ikke gjort noe regning på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor flyver den der Curtis hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gardermoen - Gran Canaria. tjener inn ca 92.000,- med 1 freq. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er noen fly jeg har 0 timer på .. Ossen kan jeg øke dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Kan du ikke. De er brugt 100% om dagen. Du skal enten købe nye fly, eller fjerne nogle ruter, for at få plads til nye ruter. --->Nicklas: Hvor mye koster Curtis'en pr måned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ah .. Da skjønner jeg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Johan: 3 mill. / mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Du har underskud. 92000 € x 24 dage (spillet) = 2208000€ (pr spilmåned) 2208000 € - 3000000 € = -792000 €. Opgiv den rute, og send flyet tilbage. Du tjener som du kan se, intet på den. Den giver dig bare stort underskud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 det er viktig å beregne inntjening per mnd og det man betaler i leasing osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Takk! =) Hvor kan jeg returnere flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 View & Buy. Tryk på Info ud for flyet, og ute til højre stpr der nok noget som "Return plane". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har blitt tilbudt et fly, fikk det på pm på spillet, men hvordan kjøper jeg flyet? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 --->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market, så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nå har jeg levert fra meg alle tre leasede fly, og får satse på at jeg kan spare opp litt i noen dager. Så, får vi se om det kan ta seg opp etterhvert. Leasing var noe dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 --->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market' date=' så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der. [/quote'] Så ikke den, beklager.. Private Aircraft Sale: The following aircraft has been put up for sale to you:#**** - Douglas DC-3 at a price of €********** Edit: fant den i lista, takk Johan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal du ha den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Om jeg flyr fra Gardemoen til Bergen og Trondheim. Kan jeg begynne å fly fra Bergen til Trondheim? I så fall hvordan? Må jeg leie et nytt gate i Bergen for å kunne fly derifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Endelig DOP gikk over 1.000.000 DOP: €1,078,924 Airline Cash: €9,980,710 Airline Value: €68,493,188 Men har et lite spm. Når jeg kjøper gates osv, så blir det aldri så langt unna .. Flyet kan gå lenger unna enn det. Men jeg vet aldri hvor langt jeg kan gå, er det mulig å sjekke hvor langt unna hvert sted er fra Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du går på "Research Route", velger Oslo Gardemoen som Depart Airport og velger en annen flyplass på Arrive. Da ser du hvor langt det er mellom dem og hvilke andre selskaper som har den ruten, og hvilke fly som har lang nok rekkevidde for den ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.