Sindre Holberg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 DOP: €2,363,408 Airline Cash: €2,486,764 Airline Value: €199,067,675 Ordra nettopp min 2 B737-200 Adv. Min første F28-3000 kommer kl 16.00. Norwegian kjøper kun 1 av disse foreløpig for å se om det er et brukbart fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har F28, det er et ganske fint fly som sikkert det blir flere av i hangaren min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Airline: Steinway Air & Piano[NA] DOP: €6,048,633 Airline Cash: €26,964,620 Airline Value: €309,006,803 Average Loadfactor: 99.34% Date: 18 Jun 1983 --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 1 BAe-146-100 DOP: €542,709 1 Fokker F28 Fellowship 2000 DOP: €629,927 1 HS-748 Srs 2A DOP: €467,434 Min lille flåte. Har en MD-82 i order. Og bestiller en HS-748 mere nu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Blakset Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvem eier Cleared Direct i NA? Han gâr og konkurerer med meg pâ ruter jeg var först pâ(Bastia-Wien)! Mine tall: DOP: €1,028,608 Airline Cash: €13,579,256 Airline Value: €107,039,388 Average Loadfactor: 100.00% Date: 10 Jun 1983 -------------------- beklager så mye da, synderen er her. La ikke merke til at du var med i alliansen mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Derfor jeg engang foreslog, at vi alle skrev [NA] ved vores selskaps navn. Så kan vi se, om der er andre alliance partnere med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har mitt [NA] i navnet, det er en ganske god ide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere burde skamme dere, alle sammen. Nå har dere lurt meg inn i dette også. Fysjom. Tenk hvor mye tid jeg kommer til å bruke på dette fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hjelpe meg! Still going strong ser jeg! :grin: 1983, jeg er imponert, dette er forøvrig litt farlig, for nå er det like før jeg hiver meg på igjen ser det ut til! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er en mye kort omgang (3 spilår) Og der går 12 real-life dage på spilår, så om en ca. 30 dage, er der reset igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 DOP: €4,052,524 Airline Cash: €825,469 Airline Value: €385,984,263 Her går de så de suse !! Har lagt inn ordre hos boeing, så nå dobler vi stallen av 737-200 Adv til 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 DOP: €11,826,147 Airline Cash: €106,721,446 Airline Value: €1,135,431,074 Average Loadfactor: 97.86% Date: 18 Nov 1983 Airline Value: €1,135,431,074 Activity: Active Base Continent: Europe Total Routes: 223 Total Destinations: 153 Daily Passengers: 31,849 Longest Route: 19 hours Most Fuel Used: 23,894 gallons går unna her også. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 DOP: €5,312,720 Airline Cash: €64,081,400 Airline Value: €920,047,382 Average Loadfactor: 100.00% Har ikke holdt på så mye i det siste da men Har begynt med min leasing tjeneste igjen da, der NA medlemmer får 10% avslag Hvis du vil ha så se her: Leasing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 DOP: €3,687,046 Airline Cash: €82,093,691 Airline Value: €206,157,248 Average Loadfactor: 99.99% Jeg er jo relativt nystartet og har sikkert gjort de nybegynnerfeilene som er å gjøre. Har dette med allianser noe særlig for seg egentlig? Koster det ikke graps med penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg var med i en allianse i en tidligere runde, og jeg følte ikke at jeg fikk noe som helst ut av det. Akkurat nå er jeg med i en uformell allianse, mer en slags kartellavtale, der vi som deler hub avtaler å unngå konkurranse, og heller bruke de ledige rutene som er i oppstarten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Schou Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg spiller også AM Begynte for bare et par dager siden med base i Quebec City. Er det noen muligheter for å være med i NA? Er ganske tøff konkurranse der jeg flyr, særlig fra Quebec Aerien som er med i Horizon Skies. Forøvrig, er det ikke litt merkelig at det er tabu å ha frekvenser på mer enn 1 pr rute? Quebec-Toronto får jeg faktisk dobbel pris av å fly 2, men da begynte konkurrenten min å klage på melding.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Så vidt jeg vet så har ikke det noe å si, det er maks 10 frekvenser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Schou Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 En annen ting, hvorfor er det så få som flyr interkontinentalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En annen ting' date=' hvorfor er det så få som flyr interkontinentalt? [/quote'] Dyre fly, lang leveringstid på disse, og i tillegg så får man få frekvenser, slik at man ikke tjener så mye penger på flyene som fly interkontinentalt. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har åpnet en del intercontinental nå Passerte akkurat 7 mill i DOP DOP: €7,310,435 Airline Cash: €36,967,324 Airline Value: €1,527,474,812 Average Loadfactor: 93.75% Leasing/buy tjenesten min går perfekt, nettopp lagt ut nye fly nå(4 732 BBJ og 4 F27-500) Har også ordra enda en 733 og en 757 til meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Venter til kl 24 med at bestille nye fly. Har +200 mio i cash, så der skal lgie købes lidt nyt. Kanske det bliver endte MD-83 eller B733. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har nettopp lagt inn en order pâ en 757-200, den skal brukes pâ enten rute til New York eller Boston (JFK er full og Sindre er pâ ruten til Newark og LaGuardia lönner seg ikke). Störst sjangs for Boston og JFK nâr det blir ledig der, Sindre skal fâ ha Newark i fred. Mine tall: DOP: €1,775,384 Airline Cash: €5,767,420 Airline Value: €352,226,396 Average Loadfactor: 97.86% Date: 23 Aug 1984 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, nå er det jo litt over en uke siden jeg begynnte, og jeg tror jeg etterhvert sånn nogenlunde har skjønnt hva det går i... Men slite litt enda med å velge de rette flyene etc. Nå er jeg "kvitt" nesten alle dyre leasede fly, så nå er det kapasitetsøkning som står på programmet. Men denne runden varer vel ikke så veldig mye lenger? Eller? DOP: €5,813,274 Airline Cash: €15,848,933 Airline Value: €594,568,177 Average Loadfactor: 99.99% Date: 24 Aug 1984 Hilsen "Urvik Air" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har nettopp lagt inn en order pâ en 757-200' date=' den skal brukes pâ enten rute til New York eller Boston (JFK er full og Sindre er pâ ruten til Newark og LaGuardia lönner seg ikke). Störst sjangs for Boston og JFK nâr det blir ledig der, Sindre skal fâ ha Newark i fred. [/quote'] Jeg tror jeg heller ville brukt den 752 i europa. Du tjener en del mer på det! Jeg tjener ca 100,000 per intercontinental, og da er timene oppbrukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Interkontinental er opblæst. Du tjener ikke mye på det i forhold til den tiden du bruger på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Følgende fly står på ordre: Boeing 737-300 1 Boeing 757-200 1 Douglas DC-9-21 1 Skal ha alle selv Har også litt god tid om dagen, så da ble det ruteediting DOP: €7,662,966 Airline Cash: €7,724,915 Airline Value: €1,533,972,336 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg tror dette må være det længste topic på flightsim.no NOGENSINDE!!! Tjek selv her: Og ja. Det hedder ikke 895 mere. Men 896. Skal jeg starte et nyt topic med samme titel, så vi kan fortsætte der, eller skal jeg bare lade denne køre? Her tænker jeg på, at det ville være smart for dem som er nybegyndere, at de kan få et lidt bedre overblik over siderne fremfor at skulle 895 replies igennem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har nå skrevet en ny post der det viktigste er skrevet ned Håper vi kan bruke den fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.