Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DOP: €2,363,408

Airline Cash: €2,486,764

Airline Value: €199,067,675

 

Ordra nettopp min 2 B737-200 Adv.

Min første F28-3000 kommer kl 16.00. Norwegian kjøper kun 1 av disse foreløpig for å se om det er et brukbart fly :)

 

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hvem eier Cleared Direct i NA? Han gâr og konkurerer med meg pâ ruter jeg var först pâ(Bastia-Wien)!

 

Mine tall:

DOP: €1,028,608

Airline Cash: €13,579,256

Airline Value: €107,039,388

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 10 Jun 1983

 

--------------------

 

beklager så mye da, synderen er her.

 

La ikke merke til at du var med i alliansen :)

 

mvh

Øyvind

Skrevet

DOP: €11,826,147

Airline Cash: €106,721,446

Airline Value: €1,135,431,074

 

Average Loadfactor: 97.86%

Date: 18 Nov 1983

 

Airline Value: €1,135,431,074

Activity: Active

Base Continent: Europe

Total Routes: 223

Total Destinations: 153

Daily Passengers: 31,849

Longest Route: 19 hours

Most Fuel Used: 23,894 gallons

 

går unna her også.

 

--thomas

Skrevet

DOP: €5,312,720

Airline Cash: €64,081,400

Airline Value: €920,047,382

 

Average Loadfactor: 100.00%

 

 

Har ikke holdt på så mye i det siste da men :/

 

Har begynt med min leasing tjeneste igjen da, der NA medlemmer får 10% avslag :D

Hvis du vil ha så se her: Leasing

 

Skrevet

DOP: €3,687,046

Airline Cash: €82,093,691

Airline Value: €206,157,248

Average Loadfactor: 99.99%

 

Jeg er jo relativt nystartet og har sikkert gjort de nybegynnerfeilene som er å gjøre. Har dette med allianser noe særlig for seg egentlig? Koster det ikke graps med penger?

 

Skrevet

Jeg var med i en allianse i en tidligere runde, og jeg følte ikke at jeg fikk noe som helst ut av det. Akkurat nå er jeg med i en uformell allianse, mer en slags kartellavtale, der vi som deler hub avtaler å unngå konkurranse, og heller bruke de ledige rutene som er i oppstarten.

Skrevet

Hei, jeg spiller også AM :) Begynte for bare et par dager siden med base i Quebec City. Er det noen muligheter for å være med i NA? :) Er ganske tøff konkurranse der jeg flyr, særlig fra Quebec Aerien som er med i Horizon Skies.

 

Forøvrig, er det ikke litt merkelig at det er tabu å ha frekvenser på mer enn 1 pr rute? Quebec-Toronto får jeg faktisk dobbel pris av å fly 2, men da begynte konkurrenten min å klage på melding..

Skrevet
En annen ting' date=' hvorfor er det så få som flyr interkontinentalt? [/quote']

 

Dyre fly, lang leveringstid på disse, og i tillegg så får man få frekvenser, slik at man ikke tjener så mye penger på flyene som fly interkontinentalt.

 

--thomas

Skrevet

Jeg har åpnet en del intercontinental nå :)

 

Passerte akkurat 7 mill i DOP

 

DOP: €7,310,435

Airline Cash: €36,967,324

Airline Value: €1,527,474,812

 

Average Loadfactor: 93.75%

 

Leasing/buy tjenesten min går perfekt, nettopp lagt ut nye fly nå(4 732 BBJ og 4 F27-500)

Har også ordra enda en 733 og en 757 til meg selv :P

 

Skrevet

Har nettopp lagt inn en order pâ en 757-200, den skal brukes pâ enten rute til New York eller Boston (JFK er full og Sindre er pâ ruten til Newark og LaGuardia lönner seg ikke). Störst sjangs for Boston og JFK nâr det blir ledig der, Sindre skal fâ ha Newark i fred.

Mine tall:

DOP: €1,775,384

Airline Cash: €5,767,420

Airline Value: €352,226,396

Average Loadfactor: 97.86%

Date: 23 Aug 1984

 

Skrevet

Ja, nå er det jo litt over en uke siden jeg begynnte, og jeg tror jeg etterhvert sånn nogenlunde har skjønnt hva det går i... Men slite litt enda med å velge de rette flyene etc. Nå er jeg "kvitt" nesten alle dyre leasede fly, så nå er det kapasitetsøkning som står på programmet. Men denne runden varer vel ikke så veldig mye lenger? Eller?

 

DOP: €5,813,274

Airline Cash: €15,848,933

Airline Value: €594,568,177

Average Loadfactor: 99.99%

Date: 24 Aug 1984

 

Hilsen "Urvik Air" :cool:

Skrevet
Har nettopp lagt inn en order pâ en 757-200' date=' den skal brukes pâ enten rute til New York eller Boston (JFK er full og Sindre er pâ ruten til Newark og LaGuardia lönner seg ikke). Störst sjangs for Boston og JFK nâr det blir ledig der, Sindre skal fâ ha Newark i fred.

[/quote']

 

Jeg tror jeg heller ville brukt den 752 i europa.

Du tjener en del mer på det!

 

Jeg tjener ca 100,000 per intercontinental, og da er timene oppbrukt :(

Skrevet

Følgende fly står på ordre:

 

Boeing 737-300 1

Boeing 757-200 1

Douglas DC-9-21 1

 

 

Skal ha alle selv :D

 

Har også litt god tid om dagen, så da ble det ruteediting :P

 

DOP: €7,662,966

Airline Cash: €7,724,915

Airline Value: €1,533,972,336

 

Skrevet

:D

 

Jeg tror dette må være det længste topic på flightsim.no NOGENSINDE!!!

 

Tjek selv her:

scr4dbd0fbm8.png

 

Og ja. Det hedder ikke 895 mere. Men 896.

 

Skal jeg starte et nyt topic med samme titel, så vi kan fortsætte der, eller skal jeg bare lade denne køre?

 

Her tænker jeg på, at det ville være smart for dem som er nybegyndere, at de kan få et lidt bedre overblik over siderne fremfor at skulle 895 replies igennem.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...