AMO Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Norwegians nye fly i UNICEF-farger, hvor en 12 år gammel jente vant konkurransen, er ferdig lakket og ute i trafikk allerede: Norwegians nye UNICEF-jet - Hangar.no Til slutt tar jeg med mitt eget lille uinnsendte bidrag skapt på Aftenposten.no: Uverdig at hun vant! Mitt var finere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hehehe .. Men jeg lurer på ossen den ser ut IRL .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den var ... fargerik ... :grin: Vinneren var jo egentlig ganske fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Aleksander, du har tegne skills Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det der var jo kunst og ingenting annet! Hvor mange uker har du sittet og tegnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok gleder meg til å se den re-painteren som prøver seg på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det der var jo ikke dårlig! Fargerikt og fint, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En liten test... til FiftyNorth ,ikke helt ferdig da...kasta meg rundt i ste å slik er resultatet blitt til nu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Aleks, det holdt vel å fargelegge flyet, og ikke alt papiret rundt også?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har aldri vært flink til å holde meg innenfor linjene :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har aldri vært flink til å holde meg innenfor linjene :whistle: Tss. Jeg var flinkere! Jeg rablet ikke en gang :whistle: . Hadde de bare sett nøye hadde jeg vunnet! Ikke svarte om du hadde vunnet da!!!! Jeg greide og holde meg innenfor linjene jeg og så! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.