Christian Røine Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ymse bilder fra ymse steder i verden med FEX.. Ble ikke noen spesielle bilder med cumulus skyer, da ingen av stedene jeg var på hadde slikt vær i dag tydligvis Skal legge ut en liten serie bilder til med litt mer CB osv senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ÅÅÅ FYTT I H*****.. Dæven dette var KNALL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så veldig bra ut! Jeg kjøpte meg FEX i går jeg også, men får feilmelding når jeg skal installere themes. J***** irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Trekker det FPS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette har var HELT utrooolig! Det er det beste jeg har sett!!! Gjett om PCn skal oppgraderes etter jeg har skaffa meg jobb a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skulle bare ønsket disse bildene ble postet på gamelmåten slik at jeg faktisk hadde orka å se gjennom alle. Flott de få bildene jeg så på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja hadde tenkt, men skulle dra og trene så dette ble gjort i all hast.. Legger jeg ut noe i kveld så blir det på gamlemåten. Takk for kommentarer, og nei detdrar ikke fps. Føler noen steder det faktisk er bedre fps selv med massive skyer overalt. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. oktober 2007 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2007 Skulle bare ønsket disse bildene ble postet på gamelmåten slik at jeg faktisk hadde orka å se gjennom alle. :whistle: :sick: :crazy: :cool: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 synes ikke dette var noe rått Ernst, beklager men så var det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette var desverre ikke noe rått Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kommentarern min var ikke ment å være kvass men skjønner at den kan oppfattes som lite konstruktiv. Det jeg mente Ernst er at bildene du her har lagt ut gjenspeiler seg på langt nær hva som FEX står for å inneholder. At du i tillegg har tatt med et photoscenery gjør ikke bildene dine noe godt. En anne ting er at jeg tror du har redusert instillingene dine i FSX så mye at du mister en del av grafikken. Nei jeg tror du kan bedre og mitt tips til deg er å fokusere mer på FEX neste gang du leverer bilder fra FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Breathtaking pictures! Har du et beist av en maskin eller har du redigert bildene noe voldsomt? Blir nysgjerrig av sånt vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tom, det er fremdeles ikke Ernst som har tatt de. Er ikke første gangen at du poster i en tråd uten om å lese. Skulle nesten tro at du er ute etter å få høyere post-counter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jo takk for den tom, nå ble ikke dette en vellykket bildeserie siden detn ble gjort på et kvarter. Men jeg trodde du hadde så greie på fs jeg? Kan godt ta bilde av mine settings, de er mokk på fult nesten alt som er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. oktober 2007 Premium Medlem Del Skrevet 4. oktober 2007 nå ble ikke dette en vellykket bildeserie .....det ble ikke såå ille, men prøv heller å poste bildene i større format i "screenshots arkiv" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Lagt ut en ny serie nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.