Gå til innhold

Jobbtilbud Trondheim


Clamer F. Meltzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Børge Litangen

I og med at jobben er myntet på studenter, som Mathias sier, så vil jeg påstå at det er helt kurant betaling, ja. Kreves jo ikke mer enn det gjøres for en jobb bak kassa på Esso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hørt noe fra de, regner med de gir lyd fra seg iløpet av kommende uke. :)

 

De har satt opp en ordning slik at man jobber enten fra 7 - 14, eller 14 - 20. Turnusen er vel ordnet slik at man jobber 2-3 dager i uken, mulig mer etter spessielle ønsker. :)

 

Under intervjuet var det i hovedsak tre punker som man ønsket at søkeren skulle oppfylle, en av de var faktisk VATSIM! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke være mer enn et par ganger i uka...

 

NATCON simmen på Værnes kommer nok til å gå hele uka i perioder, siden alle flygeledere nord av Sogn/Dovrefjell minus Bodø skal ha opplæring der.........

 

Noen som kan tenke hvor mye penger som kommer til å ryke på overtid, hotell, kostgodtgjørelse og flybiletter de neste 2 åra? :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til 200 000 i året så vet jeg ikke om jobben frister så veldig.

Nesten en kvart million i året for å jobbe innen luftfart/flysimulator uten spesielle krav til utdannelse høres nå ut som en ren gavepakke for de mange interesserte syns nå jeg da.

 

Er man blitt litt bortskjemt nå til dags eller? ;)

 

Jeg jobber i IT bransjen, og ikke for å være kvalm, men 200 000 er ikke halv lønn en gang. Men som dere sier, for studenter er jo dette helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var vel aldri snakk om å gjøre karriere ut av denne jobben. Det er jo bare en deltidsjobb. Uten å vite hvor mange timer i uken man må jobbe for de 200.000 er det vanskelig å si om det er godt eller dårlig betalt.

 

NATCON simmen på Værnes kommer nok til å gå hele uka i perioder, siden alle flygeledere nord av Sogn/Dovrefjell minus Bodø skal ha opplæring der.........

 

Det tviler jeg ikke på, men det sier jo ikke noe om hvor mye hver enkelt simpilot skal jobbe...

 

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Litangen
Jeg jobber i IT bransjen' date=' og ikke for å være kvalm, men 200 000 er ikke halv lønn en gang. Men som dere sier, for studenter er jo dette helt greit.[/quote']

 

Er jo nettopp derfor du skal holde deg i IT-bransjen. Hvorfor tenke på å søke på denne jobben i utgangspunktet når du allerede har en godt betalt jobb? Dette er jo bare en deltidsjobb for studenter som (naturlig nok) bare kan jobbe deltid, ikke noe man skal/kan gjøre karriere av :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Man kan jo alltids lure i etterkant. Hadde jo håpa lønna var høyere, så man kunne tatt perm fra sin vanlige jobb og vært med på dette fram til 2009. Det var iallefall det jeg tenkte på når jeg søkte.

 

Så vidt jeg forsto, er jobben hver dag, ikke bare 2-3 dager i uka, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jobben skal være for studenter, noe det skrives lenger opp, er den helt sikkert ikke hver dag. Det ville vært rart om denne studenten skulle jobbe fulltid og studere fulltid samtidig. Om man kan få lov til å jobbe hver dag, det er noe annet. Synes det er merkelig at man skulle få fastlønn istedenfor timelønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Ivar!!

 

avsporing:

Jeg jobber i IT bransjen' date=' og ikke for å være kvalm, men 200 000 er ikke halv lønn en gang. Men som dere sier, for studenter er jo dette helt greit. [/quote']

 

Jeg jobber også i IT bransjen, og for meg er det 2/3'dels lønn..

Men nå er ikke alle firma like kipe som mitt da. Men nå bytter jeg jobb snart og får vesentlig mer betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet jeg meget så bra, fikk tilbakemelding på at jeg var meget sterkt kvalifisert, noe Tommy også var (du ble nevnt ;)).

 

Fikk ikke noe jobbtilbud i dag, av avgjørelse på hvem av de 15 av totalt 80 som får tilbud om jobb blir gjort innen 25. Oktober.

 

Fikk spørsmål om hvordan turnus jeg ville jobbe, deriblandt heltid. I tillegg vil vi isåfall få lønn under opplæringen. Det var vistnok 2-3 heltids stillinger, de restrerende stillingene var deltid.

 

Hvis du vil kan du sikkert få bli med meg på jobb om jeg får tilbud om stillingen Tommy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet jeg meget så bra' date=' fikk tilbakemelding på at jeg var meget sterkt kvalifisert, noe Tommy også var (du ble nevnt ;)).[/quote']

 

:)

 

Hvis du vil kan du sikkert få bli med meg på jobb om jeg får tilbud om stillingen Tommy! :)

 

Du får stillinga, jeg garanterer det. Hvis ikke skal jeg spise hatten min :)

Gleder meg til å bli med deg på jobb en dag, hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbud om fulltids stilling som "simulatorpilot" i går, men etter betenkningstid så måtte jeg desverre meddele ansvarlig for rekruteringen om mitt frafall grunnet andre intresser i Kongsberg, som vil bli min boplass fra nyttår og til 2010.. Det gjorde ikke godt å takke nei til jobben, men av og til må man vokse opp og ta de valgene som er mest fornuftig for framtiden!

 

Så Tommy, det blir nok ikke noe leking i simulatoren for vår del, men vi får heller ta det i luften bak spakene på et virkelig fly! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskejd på mandag at jeg fikk jobben! :) Blir nok ikke noe "nei takk" her! :cool: Gleder meg til opplæringa startrer..

 

Bare for å si det så er jeg student på andre året, og denne jobben er en drømmejobb for meg akkurat nå!

 

En liten ting til: Noe jeg har fått høre fra stefaren min utallige ganger : "Du bruker alt for mye tid på de flygreiene dine, det er jo ikke godt for noen ting"

Haha, der får han se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...